خبرهای داغ:

تجلیل از گروه سرود رهروان شهدای پایگاه کوی طالقانی دزفول

تجلیل از گروه سرود رهروان شهدای پایگاه کوی طالقانی دزفول
دیدار و تقدیر صمیمانه فرماندهی محترم حوزه مقاومت بسیج شهیدسلیمانی و معاونت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس از گروه سرود رهروان شهدای پایگاه کوی طالقانی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۲۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی :از حضور و دیدار فرماندهی محترم این حوزه برادر پاسدار مهدی ستانی و معاونت حفظ نشر و آثار دفاع مقدس برادر حمزه پیشداد در جمع عوامل و دست اندرکاران و اعضای گروه سرود رهروان شهدای پایگاه مقاومت بسیج کوی طالقانی خبر داد.

 

برادر پاسدار مهدی ستانی فرمانده این حوزه به همراه جمعی از اعضای شورای حوزه جهت تکریم و دیدار صمیمانه از عوامل و دست اندر کاران گروه سرود رهروان شهدادر مسجد امام رضا ع کوی طالقانی حضور بهم رساندند.در این دیدارتاکید کردند: هرآنچه که با زبان هنر بیان شود تاثیر گذار است قرآن کریم آهنگ خاصی دارد و صوت قرآن زیبایی قرآن است و خداوند هیچ پیغمبری را نفرستاد مگر اینکه صوت و لحن و بیان زیبایی داشته است .

 

وی با اظهار به اینکه خداوند آدم را زیبا آفریده، بیان احکام الهی به زبان هنر را به لحاظ تاثیرگذاری مورد تاکید قراداد و افزود : نوجوانان گروه سرود رهروان شهدا هرچقدر با زبان هنر و دینی عجین شوند روحیات، آینده‌شان نورانی خواهد

 

آقای ستانی افزود:راه زنده ماندن گروه سرود را تکثیر آن عنوان کردند و تشریح کرد: باید درحوزه استحفاظی و پایگاههای تابعه گروه‌های دیگر به این گروه سرود اضافه شوند چرا که باید برای زنده ماندن گروه هنری و مذهبی آن را تکثیر کرد. گروه سرود «رهروان شهدا » نمونه کار فرمان آتش به اختیار حضرت آقا است که باید تداوم پیدا کند.

 

 در ادامه این دیدار معاونت حفظ و نشر این حوزه نیز ضمن تاکید بر ادامه همکاری ها به خاطر تولید آثار فاخر در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی از گروه سرود رهروان شهدا صمیمانه تشکر کردند. 

 

در ابتدای این دیدار،دو نفر از اعضای گروه سرود به نمایندگی دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد برنامه ها عنوان کرده و درخواست هایی را از فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید سلیمانی و دیگر عزیزان در سپاه ناحیه دزفول در جهت پررنگ کردن موضوعات مرتبط با گروه سرود در تولید برنامه ها مطرح کردند.

 

سپس نمونه ای از سرودهای تولید شده گروه فی المجلس و بنا به درخواست در جلسه دیدار به صورت گروهی اجرا شد.

 

در پایان  آقای ستانی از زحمات و تلاش های مجموعه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کوی طالقانی برادر فرهاد رئیسی و مجموعه تحت امر ایشان قدر دانی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار