جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان مطرح کرد

آیت الله بهجت نماد تقوا و فقاهت

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم پانزدهمین سالگرد آیت الله بهجت فومنی از لزوم تکریم علمای اخلاق گفت و اظهار کرد:شناختن و شناساندن علمای که در اوج قله بودند وظیفه است.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۶۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

آیت الله بهجت نماد تقوا و فقاهت

به گزارش خبرگزاری بسیج فومن حجه الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در مراسم آیت الله بهجت که شامگاه دیروز در مسجد گلخندان دهستان رودپیش فومن برگزارشده بود وی را نماد تقوا و‌ فقاهت دانست و افزود : تکریم علمای اخلاق به منظور شناختن و شناساندن این علما که در اوج قله بودند وظیفه است.

 

  وی مهمترین سرمایه یک فرد مسلمان را باورها و اعتقادات دینی عنوان کرد و افزود : علما و بزرگان که هدایت مردم را با وجود هجمه های فراوان بسمت جامعه دینی بر عهده دارن با عملکرد خود نشان دادند در حفظ دین جانفشانی می کنند .

 

 

حجه الاسلام بخشش از مقابله علما در برابر صاحبان زر و زور مخالف دین گفت و اظهار کرد: آیت الله بهجت شیخ انصاری را به عنوان نمونه به عنوان یک انسان کامل و نقش آفرین معرفی می کند.

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از شهادت علمای عالم و ربانی در قرآن نسبت به توحید در کنار ملائکه گفت و تصریح کرد: اصلی ترین وراثت انبیا را فقها و عالمان دینی با همان نقش و جایگاه بر عهده دارند .

 

 وی با بیان اینکه آیت الله بهجت در عمر ۹۳ سال عارفانه زیست خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) خبرگان رهبری را به وی به دلیل مقام معنوی بالا معرفی کرد، همچنین آیت الله بهادینی وی را ثروتمندترین فرد معموی روی کره زمین معرفی کرد.

 

حجه اسلام بخشش با بیان اینکه امروز بشر گرفتار خودنمایی ها شده است که در آن برکتی نیست از ویژگی های بارز آیت الله بهجت را «اخلاص» «دوری از معصیت» دانست.

آیت الله بهجت نماد تقوا و فقاهت

آیت الله بهجت نماد تقوا و فقاهت

آیت الله بهجت نماد تقوا و فقاهت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار