خبرهای داغ:

یادواره ۱۲۰ شهید ورزشکار شهرستان دزفول برگزار گردید

یادواره ۱۲۰ شهید ورزشکار شهرستان دزفول برگزار گردید
یادواره ۱۲۰ شهید ورزشکار شهرستان دزفول روز پنجشنبه با حضور نائب رئیس فدراسیون فوتبال و جمعی از مسوولان شهرستانی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۵۴۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

شهید، جامعه بشری را در مسیر ارزش‌ها به حرکت در می‌آورد

امام جمعه دزفول نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا افتخار بشریت هستند و زندگی بشر را نورانی کرده‌ و به آن هویت ایمانی داده‌اند.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور شهدا را انسان ساز، هدایت گر و جامعه ساز دانست و افرود: شهدا از هر قشری از جمله ورزشکار، کارمند، سرباز، استاد دانشگاه و دانش آموز چراغ هدایت جامعه هستند.

وی با بیان اینکه شهید زنده است چون اثر و آرمانش زنده است، ادامه داد: شهید، جامعه بشری را در مسیر ارزش‌ها به حرکت در می‌آورد.

پیشرفت منجر به بمب اتم و جنگ، سودی ندارد

امام جمعه دزفول با اشاره به اهمیت توجه به جنس پیشرفت اظهار کرد: پیشرفتی که نتیجه آن بمب اتم، جنگ و تباهی باشد، سودی ندارد.

وی با بیان اینکه شهید خود را در راه خدا محوری فدا می‌کند و الگویی برای ایثار و از خودگذشتگی است. ادامه داد: خون شهید وقتی از رگ‌ها بیرون می‌آید جریانی برای به حرکت در آوردن انسان در راه فضیلت، انسانیت، ایثار و از خودگذشتگی ایجاد می‌کند.

پخش کلیپ، قرائت لوح زرین چهارم خرداد روز دزفول، اجرای زنده ترانه‌های دلخوشی آخر در وصف امام رضا و شهر حماسه‌ها در وصف مقاومت مردم دزفول از سید مبین رضا زاده و خاطره گویی و روایت گری سردار غلامرضا ماندنی از فرماندهان جبهه مقاومت و هشت سال دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این آیین بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار