خبرهای داغ:

مظلومیت شهدای غزه دنیا را متحول کرده است

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور گفت: تجمع ضدصهیونیستی دانشجویان در ۲۰۰ دانشگاه آمریکا، نقطه قوتی برای بیداری مردم دنیا و نابودی صهیونیسم است؛ این مظلومیت شهدای غزه است که دنیا را متحول کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۶۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

به خبرگزاری بسیج از اصفهان، سید محمد حسینی مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور شامگاه پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت در چهارمین یادواره شهدای روستای فشارک ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به خانواده شهدا اظهار داشت: رسول گرامی اسلام فرمودند هر کس وارد بهشت شود دیگر آرزو نمی‌کند به دنیا برگردد مگر یک گروه که شهدا هستند، آن‌ها می‌خواهند برگردند تا دوباره در راه خدا به شهادت برسند.

وی افزود: طبق فرموده امام رضا، اولین کسی که وارد بهشت می‌شود شهید است، سه گروه انبیا، علما و شهدا شفاعت می‌کنند و خوش به سعادت کسانی که شامل شفاعت شهدا می‌شوند، ما در این مراسم‌ شرکت می‌کنیم تا راه را گم نکنیم.

حسینی تصریح کرد: شهدا اسوه نمونه تمام عیار اخلاص و فداکارای و اخلاق و ایمان و... هستند، اگر روزی از شهدای صدر اسلام سخن گفتند، می‌گفتیم دست ما کوتاه است اما امروزه حجت بر ما تمام است و ۶۹ شهید این روستا در جبهه شهید شدند،‌ پس می‌توانیم مانند شهدا در این مسیر گام برداریم و رهرو راهشان باشیم.

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور بیان کرد: اگر ایران امروز سربلند و در دنیا مطرح است به‌ برکت خون شهداست، در تمامی ادوار بخشی از خاک کشور ما به‌خاطر سلاطین بی‌کفایت جدا شد.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ ۸ ساله مردم وارد شدند و از ایران دفاع کردند و این عزت را رقم زدند تا فرهنگ ایثار و شهادت به دنیا صادر شود.

حسینی تصریح کرد: امروز در ژاپن و استرالیا و کره جنوبی که هم‌پیمانان آمریکا بودند و خود آمریکا و دیگر کشورها خیزشی به پا شده و به خاطر خون شهدا دنیا متحول شده است.

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور بیان کرد: الان مردم دنیا به دفاع از مردم غزه به پا خواسته‌اند و هر انسانی از هر قومیتی با فطرت پاکش از مظلوم دفاع می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: تجمع و تحصن دانشجویان در ۲۰۰ دانشگاه آمریکا در دفاع از مظلوم دفاع نقطه قوتی برای بیداری مردم دنیا و نابودی صهیونیست است.

حسینی افزود: اخیرا ترامپ گفته اگر هرج و مرج و اعتراضات ادامه یابد، چیزی نمانده ایران قدرت بگیرد؛ این نتیجه مظلومیت شهدای غزه است که دنیا را متحول کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار