اسلام، قرآن، مردم و ولایت‌فقیه هسته سخت جمهوری اسلامی هستند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: در جمهوری اسلامی، اسلام، قرآن، مردم و ولایت فقیه هسته سخت هستند که همه‌ی مسؤلین دستگاه‌های اجرایی باید آن را قبول داشته باشند و به آن اهتمام ورزند.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۱۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌شمالی، اسماعیل فرجی امروز -۲۹ اردیبهشت- در همایش گرامی‌داشت روز روابط عمومی اظهار کرد: در سیل اخیر خسارت‌هایی به مردم وارد شد که بسيجيان استان در بیشتر شهرستان‌ها به کمک مردم رسیدند و از مشکلات آنان گره‌گشایی کردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ادامه داد: مردم مهم‌ترین بخش در نظام جمهوری اسلامی هستند که سپاه وظیفه خدمت‌رسانی به آنان را دارد.

فرجی خاطرنشان کرد: در هر نظام سیاسی هسته‌ی سخت آن،تشکیل دهنده عقاید و تفکرات آن نظام است و غرب در این زمینه به لیبرالیسم معتقد است که دانشجویان اروپایی امروز بر علیه این تفکر در حال فعالیت و اعتراض هستند.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی، اسلام، قرآن و نظام ولایت فقیه هسته سخت هستند که همه‌ی مسؤلین دستگاه‌های اجرایی باید آن را قبول داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

وی در ادامه گفت: مردم نیز بعنوان هسته سخت در جمهوری اسلامی هستند که بایستی توجه فراوانی به آن‌ها شوند و قوانین باید به گونه‌ای تنظیم شود تا به نفع مردم باشد.

فرجی خاطرنشان کرد: افزایش بصیرت در میان مردم یکی از اصلی‌ترین وظایف سپاه است که تنها در صورت کمک به مردم و ارتباط صادقانه‌ با آنها ایجاد می‌شود.

وی در انتها گفت: مردم همواره در ایجاد انقلاب و در پاسداشت آن نقش بسزایی داشتند که حفاظت از کشور در مقابل فتنه‌های مختلف نمونه‌ای از آن است.

انتهای پیام/محسن محمدی

ارسال نظرات
آخرین اخبار