خبرهای داغ:

در برابر کلید‌های دروغین، «امیدآفرینی» شاه کلید همه قفل‌هاست

بهادری جهرمی گفت: در برابر کلید‌های دروغینی که برای حل مسائل در ذهن ما می‌خواهند جا بگیرد، کلید اصلی و شاه کلید، «امیدآفرینی» است.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۷۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزارب بسیج خوزستان علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز در مراسم اختتامیه جام رسانه امید گفت: امروز بعد از عملیات «وعده صادق» دیگر آن سپاهیان دروغین یزید که همیشه بنا بود در راه باشند تا اثرگذاری بگذارند، به بهانه آن نرخ ارز بالا برود، مشکل اقتصادی ایجاد شود، سرمایه‌گذار فرار کند، در برابر مقاومت، مذاکره انجام شود و اقتدار دفاعی به جای اقتدارآفرینی محل مذاکره شود، همه آن ها نقش بر آب شده است.

وی افزود: امروز در دنیای بعد از عملیات «وعده صادق» به سر می بریم. امروز دنیای ما دنیای بعد از عملیات جوانان فداکار فلسطینی است که ماهیت و حقیقت رژیم صهیونیستی را بر جهانیان آشکار کردند که آثار آن را امروز در دانشگاه های آمریکا و اروپا می بینیم هم دنیای پس از عملیات «وعده صادق» است که ماهیت و توان اقتدار دفاعی خودمان را تا ۲۰۰۰ کیلومتر بعد از مرزهایمان می بینیم.

وی با بیان اینکه در برابر کلیدهای دروغینی که برای حل مسائل در ذهن ما می خواهند جا بگیرد، کلید اصلی و شاه کلید، «امیدآفرینی» است، یادآورشد: باید توجه داشت که آن طور که باید و شاید به اهمیت و راهبردی بودن جایگاه نقش جدی امید در پیشرفت امور و حل مسائل و مشکلات توجه نکرده ایم.

بهادری جهرمی افزود: همانگونه که یاس و نامیدی و تاریکی کلید قفل همه پیشرفت ها و ترقی ها و حل مسائل است، امید و امیدوار بودن کلید سرعت بخشی به دستاوردهاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار