شناسایی هویت شهید بهرام رجبی؛شهید گمنام زنجانی تدفین شده در اصفهان پس از ۴۰ سال

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از شناسایی هویت شهید بهرام رجبی؛شهید گمنام زنجانی تدفین شده در اصفهان پس از ۴۰ سال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۸۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

شناسایی هویت شهید بهرام رجبی؛شهید گمنام زنجانی تدفین شده در اصفهان پس از ۴۰ سال

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان بااعلام این خبر اظهار کرد:شهید بهرام رجبی معروف به یدالله متولد سال ۱۳۴۴ در شهرستان زنجان بود.

 

وی بابیان اینکه این شهید  بزرگوار یکی از جوانان مومن و انقلابی زنجان بود که بلافاصله به فرمان تاریخی امام خمینی(ره)مبنی بر تشکیل بسیج لبیک گفته و عضویت بسیج درآمد، افزود:شهید رجبی در سال ۱۳۶۰ به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

 

سردار کرمی ادامه داد:پیکر وی در مهرماه سال ۱۴۰۲ در امامزاده شاه میرحمزه اصفهان دفن شد با انجام DNA و نمونه خون‌های دریافت شده از خانواده شهدا پیکر این شهید شناسایی شده بود و خبر شناسایی و تدفین پیکر این شهید بزرگوار به خانواده وی به ویژه مادر این شهید اعلام شد.

 

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با اشاره به اینکه در عملیات بدر ۴ گردان خط شکن به رهبری جوانان ولایت‌مدار زنجانی فعال بوده است و در این عملیات تاثیرگذار بودند، گفت: یکی از سخت‌ترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس به لحاظ انهدام و نبرد ماشینی عملیات بدر بود که زنجانی‌ها در آن نقش ارزنده‌ای داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه شهادت کلید در باغ بهشت است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس رسیدن به درجه ارزشمند شهادت آرزوی بسیاری از رزمندگان بود.

 

گفتنی است، مادر بزرگوار این شهید موافقت کردند که پیکر ایشان در همان شهر اصفهان باقی بماند و فقط سنگ مزار ایشان تغییر پیدا کند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار