امید آفرینی بهترین راه مقابله با دشمن

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: اگر اخبار ۱۰ درجه دارد از شماره ۱ تا ۹ امید آفرینی باید باشد که بهترین راه مقابله با دشمن است.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۰۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت هفته روابط عمومی جمعی از مسؤولان روابط عمومی حوزه‌ها و کانون‌های بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
ابتدای این نشست حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود خیر مقدم گفت و در ادامه سرهنگ عبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تشکر از همه کسانی که در سال ۱۴۰۲ در موضوعات مختلف در بحث اردو‌های جهادی، جهاد تبیین، انتخابات و... در کف میدان حضور داشتند، گفت: این تلاش‌ها باعث سربلندی نظام شد.
وی افزود: زمانی این فعالیت‌ها خودشان را نشان خواهد داد که اصحاب رسانه منتشر کننده باشند که به همت شما بزرگواران انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این نشست با خیر مقدم و تبریک هفته روابط عمومی و اهمیت نقش روابط عمومی در راه حق و باطل که بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: رهبری انقلاب اسلامی فرمود «دشمنان برنامه دارند و ما هم باید برنامه داشته باشیم» و باید با امکانات و سواد رسانه بتوانیم با دشمن مقابله کنیم که جهاد اصلی ما در این زمینه است.
وی نقش روابط عمومی را رساندن اخبار عنوان کرد و افزود: بر هیچ کس پوشیده نیست که رسانه در این راستا نقش اساسی دارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر امید آفرینی در جامعه گفت: اگر اخبار ۱۰ درجه دارد از شماره ۱ تا ۹ امید آفرینی باید باشد که بهترین راه مقابله با دشمن است.
در این نشست از فعالان روابط عمومی حوزه‌ها و اقشار بسیج و روابط عمومی‌های تعامل کننده با سپاه و بسیج شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار