خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت تولید انیمیشن و محتوای مهوا؛

گردش مالی ۱۹ هزار میلیارد تومانی صنعت بازی در طول یک سال گذشته

گردش مالی ۱۹ هزار میلیارد تومانی صنعت بازی در طول یک سال گذشته
مهدی جعفری جوزانی عنوان کرد: طبق آمار رسمی بنیاد بازی‌های رایانه‌ای بیش از ۳۴ میلیون گیمر داریم و گردش مالی صنعت بازی‌ها بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان در طول یک سال گذشته بوده است.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۲۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳

قزوین_به گزارش بسیج، مهدی جعفری جوزانی مدیر عامل شرکت تولید انیمیشن و محتوای مهوا در اختتامیه جام رسانه امید که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: در کشور ما طبق آمار رسمی بنیاد بازی‌های رایانه‌ای بیش از ۳۴ میلیون گیمر در کشور وجود دارد و گردش مالی صنعت بازی‌ها بیش از ۱۹هزار میلیارد تومان در طول یک سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت تولید انیمیشن و محتوای مهوا افزود: متاسفانه به واسطه مهاجرت نخبگان ایرانی به کشورهای همسایه آنها رتبه‌های برتر را در این زمینه کسب نموده‌اند.

محمد مهدی جعفری جوزانی یادآور شد: ما آمده‌ایم تا ساختن رویاهای زیست بوم صنایع سرگرمی دیجیتال را به تحقق برسانیم.

وی افزود: دامنه صنایع سرگرمی دیجیتال شامل بازی‌های ویدیویی، پویانمایی، محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی و افزوده است؛ ما بر اساس تجربه چند ساله در این صنعت برای ساختن این رویا فقط و فقط سه راه حل در پیش رو داریم که عبارتند از "تولید، تولید، تولید " و کشوری مثل ژاپن ۶ برابر درآمد نفتی ایران از این صنعت درآمد دارد.

وی عنوان کرد: برای تحقق این کار برنامه ۴۰ (۱۰۰۰) را در نظر گرفته‌ایم یعنی باید ۴۰ شرکت را تاسیس تا هزار نخبه در آن فعالیت کنند و برای این کار باید ساز و کار محکمی در نظر داشته باشیم.

وی در پایان بیان کرد: ما در آذر ماه سال گذشته بزرگترین مجموعه تولید انیمیشن و بازی را در غرب آسیا افتتاح کردیم و شرکت مهوا سرواژه هیچ جمله ای نیست و به معنای قرص ماه کامل است و شعار ما این است که همه چیز در آن اتفاق می‌افتد و برای تولید انیمیشن نیازی به هیچ برنامه‌ای خارج از مرکز مهوا نیست.

 

انتهای‌ پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار