ساخت المان شهید گمنام در بندر عامری

ساخت المان شهید گمنام بندر عامری از توابع بخش ساحلی دلوار در دست بررسی و شروع مرحله عملیات ساخت قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۸۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

ساخت المان شهید گمنام در بندر عامری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، ساخت المان شهید گمنام بندر عامری از توابع بخش ساحلی دلوار در دست بررسی و شروع مرحله عملیات ساخت قرار خواهد گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه(ع) بندر بوالخیردر خصوص ساخت المان شهید خوشنام تدفین شده در بندر عامری ابراز داشت: به زودی با پیگیری های صورت گرفته از سازمان های متولی و نهاد های مردمی ساخت المان شهید گمنام تدفین شده در بندر عامری از توابع بخش ساحلی دلوار و همچنین راه اندازی سرویس های بهداشتی مجهز و سقا خانه در جوار این شهید خوشنام در مرحله عملیاتی قرار خواهد گرفت.

ساخت المان شهید گمنام در بندر عامری

احمدنیا فرمانده حوزه مقاومت جواد الائمه(ع) بندر بوالخیر در بازدید از روند ساخت این المان که با حضور   فرمانده گردان و فرمانده پایگاه شهید صفری بندر عامری به عنوان متولی این امر عنوان داشت: به حول قوه الهی نسبت به زیرساخت های لازم در جهت رفع برخی مشکلات در این یادمان از همه مردم و مسولین استدعا داریم تا همت نموده تا مشکلات اولویت دار این جایگاه مقدس و خوشنام رفع و تسریع شود.

ساخت المان شهید گمنام در بندر عامری

وی همچنین اذعان داشت: ایجاد سرویس های مجهز، سقا خانه، محوطه سازی، ایجاد زائرسرا و دیگر نیازهای اساسی این یادمان است که همه باید همت کنند تا این ارزش های ماندگار و زیبا برای نسل های بعدی انتقال پیدا کند.


احمدنیا در پایان ضمن تقدیر از خیرین، مسولین استانی و شهرستانی و بخش نسبت به تسریع در تجهیز یادمان از مردم و خیرین عزیز نیز در جهت کمک‌های خود به متولی این یادمان، عباس صفری مراجعه نمایند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار