سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امروز دنیا به ماهیت جعلی رژیم صهیونیستی پی برده است

زنجان-سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همواره امام راحل و رهبری ماهیت جعلی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند گفت: رژیم صهیونسیتی یک رژیم جعلی و آدمکش است و 70 سال طول کشید تا ماهیت این رژیم برای مردم آشکار شود و امروزه دنیا به این مسئله پی برده است که اسرائیل به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست و مشاهده می‌کنیم که قدرت نمایی رژیم صهیونیستی ضعیف شده است.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۷۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

امروز دنیا به ماهیت جعلی رژیم صهیونیستی پی برده است

 به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سردار رمضان شریف روز یکشنبه در همایش مدار امید که با حضور مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به طور قابل توجهی در معرض تهاجم فرهنگی و رسانه‌های دشمنان است اظهار داشت: این سوال پیش می‌آید که آیا ایران کشوری ضعیف و منزوی هست و یا قوی و قدرتمند؟ اگر کشوری ضعیف بوده و منشا اثر نیست چرا این همه در معرض تهاجم رسانه‌ای و توطئه دشمنان قرار دارد؟

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: طبق مطالبه ملی شکل گرفته مردم ایران که رژیم صهیونیستی باید توسط فرزندان انقلاب تنبیه شود این کار با تصمیم رهبری و توسط فرزندان انقلاب اسلامی انجام شد، و در خصوص همین عملیات وعده صادق هم عملکرد دوگانه رسانه‌ها را شاهد بودیم که هم‌پیمانان رژیم جعلی اسراییل گفتند ۹۹ درصد موشک‌ها را منهدم کردیم درحالیکه وقتی حمله بیش از هفت ساعت طول کشید چطور در دقایق اول چنین ادعایی کردند؟ اما تصاویری که از اصابت موشک‌ها پخش شد عملیات رسانه‌ای دشمنان را به هم ریخت.

وی تصریح کرد: اراده خداوند بر این بود که مثل دفاع مقدس و فتح خرمشهر نظام جمهوری اسلامی در این وعده صادق نیز پیروز شود.

سردار شریف با بیان اینکه همواره امام راحل و رهبری ماهیت جعلی و رژیم صهیونیستی را فریاد زده و می‌زنند افزود: رژیم منحوس صهیونیستی یک رژیم جعلی و آدمکش است و ۷۰ سال طول کشید تا ماهیت این رژیم برای مردم آشکار شود و امروزه دنیا به این مسئله پی برده است که اسرائیل به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست و مشاهده می‌کنیم که قدرت نمایی رژیم صهیونیستی ضعیف شده است.

وی تصریح کرد: ایران کشور قدرتمند است و سه رکن پیشرفت ایران؛ فرهنگ مستحکم اسلام، رهبری حکیمانه و مردم هوشمند این سرزمین است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جریان سازی دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام تلاش می‌کند خدمات ارزنده جمهوری اسلامی را زیر سوال برده و وضعیت کشور را بحرانی جلوه دهند و در کشور دو قطبی ایجاد کنند.

سردار شریف در ادامه به وظایف روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در این کشور کار‌های ارزشمند زیادی انجام شده که باید به شیوه صحیح و درست اطلاع رسانی شود و نباید اجازه داد دشمنان سیاه‌نمایی کنند و با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند باید مطالبات مردم را به مسئولان انتقال دهند.

وی افزود: گام اول انقلاب گام تقویت و مستحکم کردن زیر بنا‌های اسلام بود که در گام نخست موفقیت حاصل شده است و در گام دوم بالا بردن تراز معیشت و رفاه مردم است که به فضل خدا تحقق پیدا خواهد کرد و امروز کشور ما قدرتمند و دارای امنیت بالا است و از منافع خود پاسداری می‌کند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار