خبرهای داغ:
شیدایی خبر داد

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش همدان در طرح اسکان فرهنگیان نوروز ۱۴۰۳

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه برتر آموزش و پرورش همدان در طرح اسکان فرهنگیان نوروز ۱۴۰۳ در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۹۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در جمع خبرنگاران با تقدیر از تلاش تمام عوامل ستادی و اجرایی که در ایام تعطیلات نوروز با تمام توان و تلاش در راستای خدمت به فرهنگیان محترم اقدام کردند، اظهار کرد: استان همدان همه ساله در ایام نوروز و تابستان پذیرای میهمانان فرهنگی از سراسر ایران اسلامی است.

وی افزود: بر اساس شاخص‌های ارزیابی شده توسط وزارت آموزش و پرورش، استان همدان رتبه برتر در طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۳ را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: ملاک ارزیابی بر اساس شاخص‌هایی مانند تعریف و ارسال اطلاعات کاربران و پایگاه ها، رزرو اینترنتی، اجرای بخشنامه اسکان، کیفیت افزایی اتاق ها، نظرسنجی و نظارت، آمار پذیرش، تناسب کلاس‌ها با تقاضای اسکان و ارسال گزارش مصور به وزارت بیان داشتند.

وی با اشاره به استقبال گسترده میهمانان از خدمات سفر نوروز آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: آمار اسکان در نوروز ۱۴۰۳ به تعداد ۳ هزار و ۲۶۳ خانوار و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر و ۲۳ هزار و ۳۰۸ نفرروز مسافر اعم از همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته و خانواده محترم آنان در اسکان مدارس استان اقامت داشتند.

شیدایی تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش و ادارات تابعه تمهیدات و مقدمات لازم برای پذیرش مسافرین فرهنگی از سراسر کشور را برای ایام تابستان سال جاری نیز مهیا می‌نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار