روابط عمومی خط مقدم «جهاد امیدآفرینی» است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان با اشاره به اهمیت رسالت حوزه روابط عمومی و تبلیغات گفت: روابط عمومی خط مقدم جهاد امیدآفرینی در جامعه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۹۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان در همایش گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: افتخار ما سمنانی‌ها این است که در بین‌الحرمین ایران قرار داریم و امیدواریم بتوانیم خادمان خوبی برای زائران حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) باشیم.
وی ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «جهاد تبیین امری قطعی، عینی و فوری است»؛ بنابراین همه باید به سهم خود در قبال این موضوع عمل کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان بیان کرد: پس از جهاد تبیین دومین امر مهم و ضروری در حوزه روابط عمومی پرداختن و عملیاتی کردن جهاد امیدآفرینی است.
عبداللهی با بیان اینکه روابط عمومی خط مقدم جهاد آفرینی در جامعه محسوب می‌شود، گفت: تمام تلاش دشمنان این است که جمهوری اسلامی ایران را با سیاه نمایی‌ها و تحریف اخبار و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها ناکارآمد نشان دهند.
وی با بیان اینکه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها و مجموعه اقدامات بسیار خوب انجام شده در سطوح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت: این اقدامات باید تبیین شود تا امید در جامعه تزریق شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان با تأکید بر اینکه هر یک از افراد جامعه باید یک رسانه نگار برای ترویج و انتشار اخبار خوب در بین مردم باشند، گفت: باید هنرمندانه اقدامات و مجموعه فعالیت‌های بسیج به اطلاع عموم مردم رسانده شود.
عبداللهی تأکید کرد: اخبار خوب باید در سطح جامعه برجسته شوند و این وظیفه بر عهده روابط عمومی‌ها و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی و خبر است.
وی از مجموعه تلاش‌های بی‌دریغ روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سمنان قدردانی کرد و گفت: برگزاری این‌چنین همایش‌هایی برای تبادل افکار و اندیشه‌ها ضروری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار