مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد

برگزاری همایش ۲۰ هزار نفری یاوران مهدی(عج)

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری همایش ۲۰ هزار نفری یاوران مهدی(عج) همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۳۵۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری همایش مردمی یاوران مهدی(عج) گفت: در سالروز سوم خرداد همایش ۲۰ هزار نفری با عنوان یاوران مهدی(عج) با حضور بسیجیان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف استان در مصلی بیت‌المقدس شهر اراک برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این رزمایش اقتدار از بزرگترین برنامه‌های سوم خرداد ستاد استان است، گفت: علاوه بر این همایش برنامه‌های متعدد دیگری برای سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان مرکزی، گلباران قبور شهدا،دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را از برنامه‌های سراسری در این روز اعلام و خاطرنشان کرد: رزمندگان استان مرکزی در آزادسازی سوم خرداد نقش مؤثری داشتند و این موضوع و ابعاد آن باید به مردم گفته شود چراکه زمینه ساز دلگرمی مردم و علاقمندان انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار