پیام تسلیت ذاکر در پی شهادت رئیس جمهور

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور و سایر دولتمردان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۳۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور و سایر دولتمردان را به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت گفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر وشبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری ورصد می‌کردند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف ارومیه این ضایعه بزرگ را به محضر امام عصر روحی فداه، رهبرعزیز انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ملت شریف ایران و مردم قدرشناس آذربایجان غربی تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای این عزیزان وسایر همراهان شهیدشان، غفران و رحمت واسعه الهی را آرزومندم.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر
نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار