آیت الله رئیسی با تمام وجودش برای مردم می‌سوخت و به عشق آنها تلاش می‌کرد

آیت الله محمد لائینی: انصافا آیت الله رئیسی با تمام وجودش برای مردم می‌سوخت و به عشق مردم تلاش می‌کرد، یک ذره در این دو روزی که مازندران بودند اظهار خستگی نکردند.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور خدّام رضوی برگزار شد.

آیت الله محمد لائینی در این مراسم بیان داشت:انصافا آیت الله رئیسی با تمام وجودش برای مردم می‌سوخت و به عشق مردم تلاش می‌کرد، یک ذره در این دو روزی که مازندران بودند اظهار خستگی نکردند.

وی به خستگی ناپذیر بودن آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: حتی در جلسه آخر که در ساری در خدمت استاندار عزیز در خدمتشان بودیم فرمودند به من بگوئید شب یا نصفه شب آماده هستم، دفتر جلسه برگزار می‌کنم، کار مردم یک لحظه هم نباید عقب بماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: واقعا خود را قربانی کرده بود، می‌گويند شهید باید شهید زندگی کند، ایشان شهیدانه زندگی می‌کرد واقعا، برای ما این حادثه سنگین بود اما تسلیم قضا و قدر خداوند می‌شویم.

آیت الله لائینی اظهار کرد: هر جایی که مشغول کار آبادانی شد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده، اخلاق‌محور بوده، خدایش رحمت کند‌.

وی با ابراز همدری و بیان تسلیت عنوان داشت: این مصیبت را به مقام معظم رهبری، ملت عزیز و بازماندگان تسلیت می گویم، هر کدامشان ستاره‌های درخشانی بودند، چه آیت الله آل هاشم چه جناب آقای امیر عبدالهیان وزیر خارجه جهادی که شاید در این سالها اینطور وزیری ندیده بودیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به انتخاب رئیس جمهور جدید اشاره نمود و گفت: رهبر بزرگوارمان پنج روز عزای عمومی اعلام کردند و دستور دادند که طبق اصل ۱۳۱ باید ظرف ۵۰ روز ریاست جمهوری آینده انتخاب شود، از الان همه باید به فکری رئیسی دیگری باشیم، آنی که التیام می‌بخشد این است که این سنگر با چنین عناصری پر شود، این برای ما مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار