خبرهای داغ:

اطلاعیه سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه

سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در پی حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور و هیئت همراه و شهادت آنان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۴۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
اطلاعیه سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان متن اطلاعیه به شرح ذیل است.

«بسم الله الرحمن الرحیم» 

انا لله و انا الیه راجعون مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) خبر شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان و بی بهره شدن از خدمتگزاران مخلص مایه تأسف و تأثر عمیق گردید.

 

آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

 

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ،شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسئولیت و خدمتشان، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر تلاش کردند و لحظه‌ای آرام نداشتند و شهیدان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و مالک رحمتی استاندار این استان و سایر همراهانشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.»

 

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج) خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار