خبرهای داغ:

شهادت در راه خدمت به مردم، بالاترین جایگاه خداوند برای انسان است

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پی بروز سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۵۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان در پی سقوط بالگرد حامل حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به همراه هیات همراه در سفر استانی به استان آذربایجان شرقی که منجر به شهادت آنان گردید، مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان یا صدور پیامی، این حادثه تلخ را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران ۱۶۹)

به راستی که بالاترین و با ارزش ترین جایگاه خداوند، شهادت در راه خدمت به مردم است. جایگاهی که از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد. اینجانب شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در سفر استانی به استان آذربایجان شرقی از جمله دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان غربی و جمعی دیگر از همراهان در حادثه تلخ سقوط بالگرد را به محضر مقام معظم رهبری و ملت عزیز و شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای این خدمتگزاران خواستارم. خدمات بی بدیل و تلاش های بی شائبه حجت الاسلام رئیسی در راه خدمت به مردم و اعتلای نام ایران و ایرانی، تا همیشه در ذهن ها ماندگار خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار