خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرماندهی سپاه کرخه به مناسبت شهادت ریاست جمهوری

فرماندهی سپاه کرخه طی پیامی شهادت ریاست جمهوری و هیئت همراهش را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۶۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه شهرستان کرخه با صدور پیامی شهادت ریاست جمهوری و هیئت همراه خدمتگزار را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ ﴿١٠٩﴾کذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ ﴿١١٠﴾ انَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِينَ ﴿١١١﴾ سوره صافات

خبر شهادت رئیس جمهور مجاهد حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید.

شهادت مدافع و زبان گویای حق و دفاع از احکام الهی، خادم دلباخته ی آستان رضوی، امامت و ولایت، پاسبان حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و رئیس جمهور خدوم و انقلابی را که از تلاش برای رفع موانع و مشکلات کشور لحظه ای غافل نشد و شبانه روز برای خدمت به این مردم ولایتمدار جهاد کرد و در نهایت مزد خود را با شهادت در شب ولادت ثامن الائمه علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) از درگاه خداوند متعال دریافت کرد موجب تأثر و تالم گردید.

اینجانب فقدان این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و حوزهای علمیه و عموم ملت شریف ایران، و مردم شهید پرور شهرستان کرخه تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن شهدا عزیز مسئلت می نمایم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار