خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده و نمایندگی ولی فقیه درسپاه اسدآباد در پی شهادت آیت الله رئیسی

همدان- فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه اسدآباد با صدور پیامی مشترک شهادت آیت الله رئیسی رئیس جهور خدوم ایران اسلامی و همراهانش را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۰۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه اسدآباد با صدور پیامی مشترک شهادت آیت الله رئیسی رئیس جهور خدوم ایران اسلامی و همراهانش را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

انا لله وانا الیه راجعون

خبر غمبار شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا و رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی و همراهان عزیزشان پس از ساعت ها بیم و امید و چشم انتظاری موجی از اندوه و حزن ملی را در دل های ملت بزرگ ایران و دیگر ملتهای جهان پدید آورد و قلوب همگان را به داغی بزرگ نشاند.

شهید آیت الله رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که ولایت‌مداری، عدالت‌خواهی و فسادستیزی، خستگی ناپذیری در خدمت صادقانه به مردم و محرومان و ساده‌زیستی و حضور بدون تکلف و صمیمی در بین مردم از بارزترین ویژگی‌های این مدیر خدمتگزار انقلابی بود.

اینجانبان با التجاء به درگاه خداوند علیم، شهادت این خدمتگزاران مخلص ومردمی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم آگاه و بصیر و همیشه در صحنه شهرستان اسدآباد تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن فقید سعید و همراهان عزیزشان از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار