فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد

رئیس جمهور شهید الگوی بی‌بدیل آیندگان در مدیریت علوی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید مدیریت علوی و سبک زندگی تراز انقلابی را برای آحاد مردم جامعه معنا بخشید، گفت: سبک و سیره عملی شهید رئیسی مزین به گوهر تقوا، اخلاص، ساده زیستی، عدالت طلبی، فساد ستیزی، توکل به خدا و ولایتمداری است.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۸۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸

سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در کمیجان؛ با تسلیت شهادت رئیس جمهور و تیم همراهشان گفت: جمهوری اسـلامی ایران در مسیر تحقق اهداف و صعود به قله آرمان‌های بلند خود، همواره دچار فراز و نشیب‌های گوناگون بوده است. وی افزود: آنچه قطار انقلاب را به پیش می‌برد، اراده مردم بر تحقق امر الهی و راهبری پدرانه ولی جامعه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: هر پیشرفتی در جهت مسیر تحقق آرمان‌ها، حاصل سال‌ها مجاهدت و خون دل خوردن بسیاری از افراد و گروه‌ها بوده و با ثمره مجاهدت‌ها درخت پربار انقلاب، تنومندتر گردیده است.
سرهنگ حیدری با یادآوری این موضوع که دشمنان این انقلاب همواره به دنبال معکوس جلوه دادن این مجاهدت‌ها و تضعیف آنان با استفاده از ابزارهای گوناگون سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی هستند، گفت: در این برهه از انقلاب نیز، با روی کار آمدن یک دولت مردمی و همسو با جریان انقلاب، این درخت تنومند، ریشه‌های عمیق‌تری دوانده و در جهت اهداف گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی ادامه داد: تا رسیدن به قله راه زیادی باقی نمانده و رسیدن به آن، نیاز جدی و تلاش همه تلاشگران و مجاهدت همه مجاهدان در این راه را می‌طلبد.
وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر و بی‌نظیر دولت سیزدهم، بیان کرد: این دولت طی سه سال پیشرفت‌های قابل توجهی در بخش‌های علمی، صنعتی، دانش‌بنیان، پزشکی، پروژه‌های آبرسانی، احیا واحدهای تولیدی و ... داشته است.
سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید مدیریت علوی و سبک زندگی تراز انقلابی را برای آحاد مردم جامعه معنا بخشید، گفت: سبک و سیره عملی شهید رئیسی مزین به گوهر تقوا، اخلاص، ساده زیستی، عدالت طلبی، فساد ستیزی، توکل به خدا و ولایتمداری است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: رئیس جمهور شهید با مدیریت بی‌نظیر خود و خدمت بی‌منت و صادقانه به ملت ایران، پرچم ایثار و جان دادن در خیمه ولایت و میدان خدمت را در این سرزمین به اهتزار درآورد و الگوی بی‌بدیلی در آینده ایران شد.
وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی به فضل الهی تحت تدابیر و هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و پشتیبانی ملت انقلابی ایران، پر قدرت‌تر از گذشته حرکت آرمانی به سمت "ایران قوی" و "تمدن سازی نوین اسلامی" را تداوم بخشیده و اردوگاه دشمنان قسم خورده این سرزمین را همچنان ناکام و ناامید خواهد ساخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار