مدیرکل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام؛

برگزاری نذر خدمت به نیت شهدای خدمت در کل ادارات ثبت اسناد ایلام

مدیرکل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام گفت: کلیه کارکنان در واحدهای ثبتی همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید جمهور فقید و هیات همراه در محل کار خود حاضر و خدمت خود را نذر شهدای گرانقدر کردند.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۸۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن محمدی مدیرکل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام، گفت: از صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲ خرداد ۱۴۰۳ کلیه کارکنان در واحدهای ثبتی همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید جمهور فقید و هیات همراه در محل کار خود حاضر و خدمت خود را نذر شهدای گرانقدر کردند.

وی افزود: در راستای تحقق به عملکرد ۱۰۰ درصدی حدنگاری در سطح استان با تاسی از شهید جمهور خستگی‌ناپذیر، کلیه واحدهای ثبتی پای کار آمده تا نشان دهیم راه شهدا ادامه دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام، با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که راه شهدا را باید ادامه دهیم ادامه داد: با الگو قرار دادن راه شهدای اخیر هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

محمدی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت کلیه کارکنان داوطلب این پویش در سطح استان، خاطرنشان کرد: همکاران به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی زمین‌خواران، در این پویش شرکت کرده تا ضمن تحقق عملکرد حدنگاری، جایگاه استان را نیز بهبود ببخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار