خبرهای داغ:
حجت الاسلام آزادیخواه:

خستگی‌ناپذیری و اخلاص از مهمترین ویژگی‌های شهید رئیسی بود

همدان-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: صبر، استقامت، خستگی‌ناپذیری و اخلاص از مهمترین شاخصه‌های رئیس جمهور شهید، آیت الله ابراهیم رئیسی، این مرد بزرگ بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۳۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در آیین بزرگداشت و یادبود شهدای خدمت در مسجد جامع ملایر، با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید، آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان با اشاره به آیه «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ» اظهار کرد: صبر، استقامت، خستگی‌ناپذیری و اخلاص از مهمترین شاخصه‌های این مرد بزرگ بود و رهبر معظم انقلاب نیز به این ویژگی‌ها اشاره کردند.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی، رجایی‌وار زندگی کرد و در نهایت «بهشتی» شد، افزود: این مرد بزرگ مزد خدمات صادقانه خود را دریافت کرد و امروز معتقدیم که راه آیت الله رئیسی پرتوان‌تر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تشییع بی‌نظیر و حضور باشکوه ملت ایران در بدرقه پیکر مطهر شهدای خدمت را حرکتی ماندگار در تاریخ کشور برشمرد  و گفت: این امر نشان از شیفتگی و ارادت مردم نسبت به رئیس جمهور شهید دارد.

وی اضافه کرد: مردم و همه احزاب و چهره‌ها در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید حضور داشتند و این نشان می‌دهد که مردم قدر خادمان صادق خود را می‌دانند.

آزادیخواه خطاب به رئیس جمهور شهید افزود: تو هدیه امام رضا(ع) برای ما بودی؛ سید بزرگوار خوش به حالت چه مزد خوبی امام رضا(ع) به تو داد که امروز نه تنها کشور ایران بلکه جهان اسلام عزادار تو شده است.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با اخلاص و فروتنی هر آنچه که از دستش آمد برای مردم انجام داد، گفت: طی سال‌های خدمتش بی‌مهری‌ها و کم لطفی‌های زیادی دید اما این‌ها باعث نشد تا این مرد خدا از کار و خدمت دست بکشد و در آخر هم در راه خدمت به این مردم و کشور جان خود را فدا کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا آنها نیستند که زیر خاک رفته‌اند بلکه شهدا همیشه زنده‌اند، تصریح کرد: در لابلای مردم بسیاری هستند که در راه خدمت به مردم از جان و عمر خود مایه می‌گذارند و اینها شهدای زنده‌اند و آیت الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان نمونه بارز آنها بودند.

وی با بیان اینکه در شب سقوط بالگرد همه مردم نگران بودند اما آقا فرمود در آینده کشورهیچ خللی وارد نمی‌شود، گفت: به همت مردم و سایه ولایت هیچ خللی در این کشور وارد نمی‌شود و هر جریانی بیایید باید راه دولت مردمی ریس جمهور را ادامه دهد.

آزادیخواه با بیان اینکه آیت الله سید ابراهیم رئیسی یکی از یاران نزدیک مقام معظم رهبری بودند و از سوی دیگر شهید امیر عبداللهیان؛ وزیر خارجه دیپلماسی شجاع و ولایی بود که افتخارات بزرگی برای ایران کسب کرد، افزود: رئیس جمهور شهید همواره نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم کشور داشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز پیکر مطهر آیت الله رئیسی در چند قدمی ضریح مطهر امام رضا(ع) تشییع و به خاک سپرده می‌شود، تصریح کرد: این افتخار والایی است که نصیب آیت الله رئیسی شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به شرکت مقامات ارشد از کشورهای جهان در آیین تشییع و بزرگداشت پیکر مطهر شهدای خدمت در تهران اشاره کرد و گفت: امروز مردم بسیاری از کشورهای همسایه و دوست عزادار شهید آیت الله رئیسی هستند.

وی در پایان به نقش روحانیت شیعه در طول تاریخ ایران زمین و انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید آیت الله آل هاشم نمونه برجسته‌ای از این روحانیون بودند که درراه خدمت و  مظلومانه در ارتفاعات صفر مرزی، به مقام والای شهادت نائل شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم بزرگداشت شهادت مظلومانه حضرت آیت الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و آحاد مردم قدرشناس و عزادار ملایر همراه با برنامه‌های سوگواری و عزاداری برگزار شد و مردم شهیدپرور ملایر در سوگ فراق رئیس جمهور شهید، اشک ماتم ریختند.

همچنین برگزاری مراسم بزرگداشت و یادبود شهدای خدمت از چند روز گذشته در مساجد بخش‌ها، شهرها و روستاهای ملایر آغاز شده و این مراسم‌ها ادامه دارد.

در پایان این مراسم جمعی از مسئولان شهرستانی به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در گلزار شهدای ملایر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار