قاسمی فرزاد:

دولت شهید رئیسی به معنای واقعی دولت مردمی بود

همدان-استاندار همدان با تاکید بر اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی از دل فرهنگ سوم خرداد و فرهنگ عاشورایی ظهور و متبلور شد، گفت: دولت شهید رئیسی به معنای واقعی دولت مردمی بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۵۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در اجتماع دانش‌آموزان همدانی گرامیداشت مقام رئیس جمهور شهید، سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، با تسلیت شهادت این بزرگواران به تقارن این ایام حزن و اندوه با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و اظهار کرد: سوم خرداد سالگرد یکی از شکوهمندترین عملیات‌های مردم ایران و به عنوان روز ایثار و مقاومت برای همیشه درتاریخ پر فراز و نشیب جمهوری انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد.

وی با بیان اینکه با آزادسازی خرمشهر در ۳ خرداد ۱۳۶۱ ملت ایران شکست مفتضحانه‌ای را بر دشمن تحمیل کردند، گفت: در شهریور سال ۵۹ که صدام با راهبری و هدایت مستکبرین و ابرقدرت‌های دنیا به کشور حمله کرد، با بررسی نظامی که داشتند خیال می‌کردند ارتش ما دچار اضمحلال شده و فرماندهان آن یا از کشور فرار کرده، یا زندانی شده و یا انگیزه لازم را برای مقابله ندارد بنابراین با تمام توان و قوا به کشور ما حمله و قصد تصرف و اشغال کشور را داشت.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه با وجود مقاومت رزمندگان و تلاش فرماندهان به دلیل بی‌کفایتی رئیس جمهور وقت و ناهماهنگی و نابسامانی‌هایی که وجود داشت، نتوانستد از اشغال کشور جلوگیری کنند و در ۴ آبان سال ۵۹ قسمتی از خاک میهن به تصرف دشمن درآمد، گفت: مردم برای حفظ  خاک و وطن  ۳۵ روز با دست خالی در برابر ابرقدرت‌ها مقاومت کردند که با یورش وحشیانه بعثیان در چهارم آبان ۱۳۵۹ به دست رژیم بعثی عراق افتاد.

وی با بیان اینکه به لطف و یاری خداوند و با ایثار و مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران بعد از 575 روز خرمشهر از اشغال متجاوزان آزاد شد، تصریح کرد: در عملیات بیت المقدس 6 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب شد و با آزادسازی خرمشهر قله‌ای از ایثار، شهادت و رشادت و بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی از دل فرهنگ سوم خرداد و فرهنگ عاشورایی ظهور و متبلور شد، ادامه داد: این دولت مردمی حاصل همین ایثارو از خودگذشتی‌ها است.

وی اضافه کرد: دولت شهید رئیسی با نگاه خدمت به مردم پای کار آمد و صادقانه خدمت کرد و در طول خدمت یک لحظه هم از فکر مردم غافل نشد و در هر شرایطی که بود تمام توان خود را برای خدمتگزاری به مردم به کار بست.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت شهید رئیسی به معنای واقعی دولت مردمی بود، گفت: دولت ایشان سطح توقع و انتظار مردم را از این خدمتگزاری به مردم به عنوان رئیس جمهور بالا برد بنابراین به طور قطع کار رئیس جمهور بعدی بسیار سخت و دشوار است.

وی با بیان اینکه در بین روسای جمهور بعد از شهادت شهید رجایی از سال ۶۰ تاکنون ایشان به عنوان الگو و معیار برای مدیران، روسای جمهور و مسئولین بود، اظهارکرد: شهید رجایی ۲۸ روز رئیس جمهور بود و امروز شهید رئیسی با بیش از سه سال خدمت صادقانه به عنوان یک عضو نمونه مدیریتی، انقلابی، جوانی و کارآمد به حساب می‌آید  و کار رئیس جمهور بعدی با این اقداماتی که دولت مردمی انجام داده بسیار سخت و حساس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار