خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

شهیدانه زندگی کردن از ویژگی‌های آیت الله رئیسی بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: شهیدانه زندگی کردن و آرزوی شهادت داشتن از ویژگی‌های آیت الله رئیسی بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۵۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در مراسم سومین روز شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان در جمع پاسداران سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار کرد: شهیدانه زندگی کردن و آرزوی شهادت داشتن از ویژگی‌های آیت الله رئیسی بود.

وی افزود: هنگامی که خبر شهادت محمد بن ابی بکر به امام علی (ع) رسید فرمودند اهل باطل امروز شاد هستند زیرا دشمن بزرگی را از دست دادند و ما باید به همان اندازه ناراحت باشیم زیرا دوست و یار عزیز ما به شهادت رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن اشاره به زندگی شهدای خدمت گفت: هر کدام از این شهدا ویژگی‌های بارزی داشتند که باعث شد به مقام شهادت برسند.

وی شهدا را سالک الی الله دانست و خاطرنشان کرد: هنگامی که سالک به مقامی می‌رسد که فقط خدا را می‌بیند، دنیا برای او مثل قفس می‌شود و دیگر نمی‌تواند زنده بماند، همانطور که امام حسین (ع) در دعای عرفه نیز چنین مفاهیمی را از خدای متعال درخواست می‌کند.

نجاری کربلا را بهانه‌ای برای وصال امام حسین(ع) به خدا دانست و افزود: شهدا به مقام سلوک رسیدند و اتفاقاتی از این قبیل تنها بهانه‌ای برای رسیدن آنان به خدای باری تعالی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هشتم تیر ماه فرصتی برای انجام وظیفه «و من ینتظر»ها است و ما باید قدردان خون‌های ریخته شده شهدای خدمت باشیم و از فرصت باقیمانده بیشترین بهره‌برداری را برای انتخابات آتی انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار