مردم باروق در سوگ آیت‌الله رئیسی تجمع کردند

مردم باروق در سوگ رئیس جمهور و سایر شهدای خدمت تجمع کرده و عزاداری کردند.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۶۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمود نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه باروق، امروز سوم خرداد در تجمع مردم این شهرستان به مناسبت سوگواری آیت‌الله رئیسی خادم‌امام رضا(ع) گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدای خدمت فقط با شعار، سخنرانی و به صورت زبانی امکان ندارد و باید اقدام عملی، مستمر و جاری صورت بگیرد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه آیت‌الله رئیسی همه امور کشورمان را به صورت جهادی با کار شبانه‌روزی و بدون توقف دنبال می‌کردند، ادامه داد: همه امور کشور در فرآیندی منظم و قابل قبول در حال اجرا بود که لازم است این شرایط حفظ و تقویت شود.

 امام جمعه چایپاره با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی با هدایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب برهه‌های حساس تاریخی را با سربلندی پشت‌سر گذاشته‌اند پس از این دوران نیز با موفقیت عبور می‌کنند، ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند نباید هیچ اخلالی در امور کشور به وجود بیاید.

 وی همکاری جدی، صمیمانه و نزدیک دولتمردان با مخبر را خواستار شد و بیان داشت: ایشان بنا به تصریح واضح قانون مسئولیت قوه مجریه را عهده‌دار شدند پس لازم است همکاری خوبی شکل گیرد تا امور کشور به خوبی مدیریت شود و رضایت شهدای خدمت نیز از این طریق فراهم ‌شود.

وی برلزوم تلاش برای انتخاب اصلح تاکید کرد و بیان داشت: امروز ما به خود می‌بالیم چون فردی را برگزیدیم که مورد توجه خداوند متعال نیز قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد پس باید در انتخاب‌های خودمان دقت کنیم چون هر رای یک امانت است و باید به خاطر آن در سرای باقی، پیشگاه شهدا و خداوند متعال پاسخ‌گو باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار