خبرهای داغ:

اعلام بیش از ۵٠ برنامه متنوع سالروز فتح خرمشهر در شهرستان کرخه

فرمانده سپاه ناحیه کرخه باتسلیت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه وگرامیداشت سالروز فتح خرمشهر از اعلام بیش از۵٠برنامه متنوع فرهنگی هنری،جهادی،ورزشی،جلسات روشنگری و حلقات صالحین ،یادواره شهدادر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحیه کرخه اظهار داشت: در سطح شهرستان کرخه با همت حوزه ها و پایگاه ها و گردان ها برنامه های متنوع سالروز فتح خرمشهر قهرمان و سوم خرداد ماه با حضور بسیجیان، خانواده های شهدا و رزمندگان و قشرهای مختلف مردمی و مسئولان برگزار خواهند شد.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج کرخه، اظهار کرد: این برنامه ها امسال در چهل‌ و دومین سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار "در راه فتح قله‌ایم" برگزار خواهند شد.

وی افزود : فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایثار است و بهترین الگو کار آمد مقاومت مردمی است که در سطح شهرستان کرخه بیش از ۵٠ برنامه از جمله دیدار با خانواده های معظم شهدا و شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر، مسابقه کتابخوانی ، مسابقات فرهنگی و ورزشی ، غبارروبی مزارمطهر شهدای شهر الوان و شهر شاوور انجام خواهند گرفت.

وی بابیان افزایش روحیه جهاد و ایثار و مقاومت در کشور گفت: بعد از فتح خرمشهر موازنه مجامع بین المللی تغییر کرد و نقشه دشمنان ازبین رفت و کشور ایران با اتکا به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام و رهنمودهای امام و پشتیانی های مردمی، کشور پیشرفت و پیروز میادین شد و همچنان این راه با تمام قدرت با رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه دارد و فتح خرمشهر بهترین الگو و سرمشق است .

وی در پایان افزود: یکی از اهداف برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد پرهیز از برگزاری برنامه‌های کم اثر و پر هزینه است. به همین دلیل بخش بزرگی از برنامه‌ها را مردمی کرده‌ایم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار