مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای عملیات بیت المقدس به عنوان «فاتحان خرمشهر» با بیان اینکه سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد از ضرورت اتحاد و همدلی برای پیشرفت و اعتلای کشور گفت.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۴۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سردار سید مجید موسوی مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گیلانی عملیات الی بیت المقدس و نکوداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در حسینیه حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه با بیان اینکه شهدا با ایثار جان و خون مطهر خدمت ها کردند که در وصف نمی گنجد اظهار کرد: شهدا درس ایثار و از خودگذشتگی داده اند و آرامش ، امنیت و عزت امروز ما مرهون ایثارو از خودگذشتگی ها آن ها است.

 

 وی با اذعان به اینکه شهدا به عشق رضایت خالق خود قدم برداشته اند تا در مسیر نورانی جهاد قرارگیرند افزود: خیلی از شهدا در سنین جوانی بودند ، دارای همسر جوان ، فرزند خردسال بودند و در اوج لذت های دنیوی اما گذشتند چرا که شهدا به فکر معامله و تجارت با خداوند نبودند.

 

 سردار موسوی شهدای عملیات بیت المقدس را در زمره شهدای که نگاهشان به مقام اهل بیت ع و معشوق (خدا ) است ، بیان کرد.

  

 

وی با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ »(ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﺒﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ)شهدا را از هر زنده ای زنده تر دانست و گفت :شهدا زنده اند و در نزد ما روزی خوار هستند و اوج گرفتن او با مقام شهادت است. 

 

سردارموسوی با بیان اینکه جایگاه شهادت یعنی قرارگرفتن در مسیر نورانی امام حسین و شهید در اوج بصیرت جان خودرا تقدیم اسلام می کند تصریح کرد: شهید وقتی به جامعه اسلامی نگاه می کند و می بیند که خودش تضمین کننده نظام اسلامی است بی درنگ با قرارگرفتن در مقام نهضت عاشورا با طاغوت و یزیدیان مبارزه می کند.

 

  سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تحسین اقدام شهدای عملیات بیت المقدس در شرایطی که نظام و انقلاب یک نظام نوپا در برابر استکبار با تجهیزات فراوان بوده، معجزه الهی بیان کرد.

 

 

وی با اشاره به تقدیم ۲۲ شهید آستانه اشرفیه در عملیات بیت المقدس به اسلام خاطر نشان کرد: شهدا اهل محاسبه نبودند و رضایت حق و خشنودی نائب امام زمان حجت اصلی بوده است .

 

 

سردار موسوی پاسداشت و برگزاری یادواره های شهدا و مقام شهدا را کمتر از شهادت نداست و گفت : راه میانبر کسب عزت دنیوی و اخروی توسل به شهدا است.

 

وی اضافه کرد: آنچه باعث سربلندی ایران عزیز است محصول گذشت و ایثار شهدا و خانواده های شهدا است ،هر جا احساس گرهی در کار است با متوسل شدن به شهید برطرف خواهدشد.

 

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برکت خون مطهر شهدا در ورود به ۴۶ سال پیروزی انقلاب گفت و ادامه داد: امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه های نوظهور دنیا جز رده های برتر دنیا است.

 

وی عملیات طوفان الاقصی از سوی جبهه مقاومت باطراحی و اجرا کردن غافلگیرانه و غیر قابل ترمیم را الگو برداری از شهدا دانست و اظهار کرد: این عملیات چنان دقیق و غافلگیرانه بود که رژیم صهیونسیتی تا بن دندان مسلح صیهونیستی که اشرافیت کامل به غزه داشت نتوانست مانع پیشرفت ۴۰ کیلومتری جبهه مقاومت و ۲۰۰ اسیر شود.

 

  

سردار موسوی به عملیات وعده صادق در پی حمله به سفارت خانه ایران در ۱۳ فروردین امسال که خودکشی رژیم بود اشاره کرد و گفت : بنا به فرموده رهبر عظیم الشان که رژیم خبیث صهیونیستی اسرائیل اشتباه کرده و باید تنبیه شود ۴ روز بعداز فرمایش حضرت آقا سربازان با لبیک گویی و مهندسی بسیار عالی عملیات وعده صادق را انجام دادند .

 

 

وی «عملیات وعده صادق» را به برکت خون شهدا به عنوان یک قدرت منطقه ای و جهانی در دنیا مطرح کرد.

 

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهدای خدمت این حضور چند میلیونی را افتخار و سرمایه بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: شهادت در جبهه پیشرفت و آبادانی کشور مهم است، شهادت شهدای خدمت مصیبت سختی است اما به پاس قدر شناسی مردم از عملکرد جهادی رئیس جمهور و همراهان افتخار ملت است چنین شهدای تقدیم نظام و انقلاب شدند.

 

وی اهم تلاش سیدالشهدای خدمت را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: شهید سید رئیسی سربازی و خدمت برای حضرت آقا را شأن بزرگی می دانست و با همه افراد در تمام مناسبت ها خاضعانه برخورد داشت.

سردار موسوی با بیان اینکه امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه در اعتلای جبهه مقاومت اسلامی خوش درخشید گفت: شهید عبداللهیان با تواضع فراو در تمام مجامع درباشکوه برگزارشدن عملیات وعده صادق در تلاش شبانه روزی بود و شهادت ثمره کسانی است در مکتب اهل بیت قدم برمی دارند .

 

وی در ادامه با تاکید به ولایت پذیری شهدا از افتخارات بزرگ ایران اسلامی را وجود مقام معظم رهبری است دانست و گفت : تبیین وضعیت رهبری برای نسل جوان است، جوانانی که در بسیاری از عرصه ها علوم مختلف را فتح کرده اند.

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سنگرهای جهان اسلام فتح خواهد شد از ضرورت اتحاد و همدلی برای پیشرفت و اعتلای کشور گفت و ادامه داد: با فعال کردن ظرفیت های ایران اسلامی به پیروزهای چشمگیر خواهیم رسید

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

سنگر‌های جهان اسلام فتح خواهد شد

عکس :هما اکبری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار