خبرهای داغ:

امام جمعه شاهرود:مدیریت جهادی و ولایی ویژگی مهم آیت الله رئیسی بود

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: مدیریت جهادی ویژگی بارز شهید جمهور بود و حجت خدا بر ما شد این شهید که مدیریت جهادی، انقلابی، مردمی و ولایی را اجرا کرد که کارساز شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۷۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

امام جمعه شاهرود:مدیریت جهادی و ولایی ویژگی مهم آیت الله رئیسی بودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر، با تاکید بر استفاده از ماه ذیقعده و توسل به امام رضا (ع)، با تسلیت شهادت شهید خدمت و شهید جمهور و خادم الرضا (ع) و شهدای همراه و سنگینی این غم، اظهار کرد: صاحب اصلی مصیبت این داغ رهبر انقلاب اسلامی است که یک فرد ولایی را از دست دادند و امیدواریم جبران شود.
وی افزود: واقعاً همه بویژه مسؤولان باید جلوه سپاس و شکرگذاری را به درگاه حق بگذارند که مردم قدردانی از خدمتگزاران خود در سطح کشور انجام دادند و وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت ایران را نشان دادند که ارزشمند است و بنده هم به سهم خود تشکر و قدردانی می‌کنیم.
امینی با تأکید بر محبت خدادادی این حرکت، به دلیل اخلاص، جهاد و خستگی‌ناپذیری رئیس جمهور شهید، گفت: رهاورد این مهم، وحدت و یکدلی و یکپارچگی کشور است.
وی با اشاره به داغ‌های ملت ایران در طول انقلاب اسلامی، ادامه داد: دلداری مقام معظم رهبری سبب آرامش ملت و دولت شد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به تحلیل‌هایی که انجام می‌شود، افزود: دستگاه‌های مختلف در حال پیگیری هستند و رهبری انقلاب اسلامی هم نظارت دارند و نباید تحلیل غلط کرد و در جامعه منتقل نمود و باید گذاشت افراد متخصص بررسی و صادقانه بیان کنند.
وی با اشاره به ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی، گفت: مهمترین ویژگی ایشان مسائل اعتقادی و اخلاقی بود که در مناظرات مشاهده کردید که چقدر توهین و افترا کردند، اما ایشان چیزی نگفت و صبر کرد و در سفر‌های استانی نیز چقدر زیر سوال بردند و لجن پراکنی کردند و او کار خودش را کرد و نکته مهمی است و با همه وجود معتقد بود و فضائل اخلاقی را رعایت می‌کرد.
امینی با اشاره به مهارت‌های مدیریتی رئیس جمهور شهید، اضافه کرد: در گذشته دولت‌ها فقط می‌خواستند با چند کشور متخاصم ارتباط برقرار کنند و نمی‌توانستند با کشور‌های همسایه ارتباط برقرار کنند و چشم امید به کشور‌های خصم غربی بود، اما مدیریت شهید جمهور روابط بین الملل با همه کشور‌ها بود که عضو مجامع مهم بین المللی شدیم و با کشور‌های عربی و افریقایی ارتباط برقرار و روابط را اصلاح کرد و پول‌های مانده دست انگلیس را برگرداند و تحریم را خوب مدیریت کرد و پای فلسطین ایستاد و مقاومت کرد.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر مدیریت بین المللی شهید جمهور که ایران را عزت داد و بزرگ کرد، افزود: از همه این صفات مهمتر، مدیریت جهادی ایشان بود که رهبری انقلاب چند سال تاکید بر مدیریت جهادی انقلابی داشت و حجت خدا بر ما شد این شهید که مدیریت جهادی، انقلابی، مردمی و ولایی را اجرا کرد که کارساز شد.
وی ادامه داد: زیرساخت‌های کشور مشکلات فراوان داشت و ایشان در کمتر از سه سال این‌ها را اصلاح کرد و سایرین باید ادامه دهند.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: یقین دارم شهدای خدمت از ما توقع دارند که ریل گذاری کشور در مدیریت جهادی، مردمی، ولایی و انقلابی که درست شد را تداوم بخشیم و کسی را در انتخابات آینده ریاست جمهوری انتخاب کنیم که این ویژگی‌ها را داشته باشند و این مسیر تداوم یابد.
وی تاکید کرد: مردم باید مراقب باشند که زحمات این شهدا هدر نرود و تداوم یابد.
قبل از خطبه‌های نمازجمعه، مراسم ختم شهدای خدمت با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان برگزار و یاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور و همراهانش گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار