خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قیروکارزین:

شهید آیت الله رئیسی عرصه خدمت رسانی را میدان رزم آرایی قرار داد

فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: شهید آیت الله رئیسی عرصه خدمت رسانی را میدان رزم آرایی قرار داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۰۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده سپاه قیروکارزین،سرهنگ محمدرسول رضایی، در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و سالروز حماسه سوم خرداد در مسجد شهید مطهری (ره) شهر کارزین اظهار داشت: رزمندگان عملیات بیت المقدس با توکل و توجه به خدا و استراتژی ایمان و اخلاص در برابر عده دشمن ایستادند و خرمشهر را از زیر چکمه های بعثی های عراق بیرون کشیدند. در همین راستا در عرصه های مختلف می توان با توکل و توجه به خدا خرمشهر ها را آزاد کرد.

محمد رسول رضایی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی به همراه مدافعان حرم با استفاده از همین استراتژی در برابر 70 فرقه تکفیری سازماندهی شده و بخصوص داعش ایستادند در حالی که آن ها توسط دشمنان دور هم جمع شده بودند که بساط اسلام، قرآن و تشییع را جمع کنند.

وی گفت: سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی با توکل به الله این علم را بلند کرد و بیش از سه هزار شهید مدافع حرم را تقدیم نظام و اسلام کرد تا بساط داعش تجهیز شده توسط آمریکا و اسرائیل جمع شود.

فرمانده سپاه قیروکارزین با بیان اینکه آمریکایی ها با استراتژی لبخند و تهدید بدنبال محو اسلام و جلوگیری از پیشرفت انقلاب بودند گفت: آن ها می خواستند پای سردار سلیمانی ها را ببندند و ما را در مرزهای خودمان محصور کنند. در واقع آن ها با برجام 1 بدنبال مهار هسته ای بودند. با برجام 2 بدنبال مهار موشکی بودند. در برجام 3 بدنبال این بودند که پای مدافعان حرم در غرب آسیا قطع شود. در برجام 4 بدنبال این بودند که کشورهای منطقه غرب آسیا را تجزیه کنند و در برجام 5 بدنبال سلطه بر کشورهای مسلمان بودند.

رضایی با یادآور شدن اینکه مدافعان حرم مورد توهین و بر چسب برخی منافقین، معاندین درون نظام قرار می گرفتند گفت: مدافعان حرم پشت سر سردار سپاه حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتند و با توکل به خدا بساط داعش خونریز را که به یک کیلومتری کرمانشاه آمده بودند جمع کردند.

فرمانده سپاه قیروکارزین ادامه داد: تا قبل از دولت آیت الله رئیسی همه نیروهای ارزشی و انقلابی امیدشان این بود که گام دوم انقلاب اسلامی یعنی تشکل دولت اسلامی برداشته و تحقق یابد. مردم ایران اسلامی این آرزو را با انتخاب سید الشهدای خدمت رسانی به مردم، محقق کردند و در واقع یک جراحی بزرگ در آن انتخابات صورت گرفت و در دل این جراحی بزرگ غده های سرطانی مداوا شد و از دل این نظام کسی که فدایی مردم و رهبری بود بیرون آمد.

رضایی گفت: شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراشان در زمان حیات مورد تهمت و افترا قرار می گرفتند اما طعنه، توهین و برچسب شهید رئیسی را از پای درنیاورد و صحنه ی شهادت این سید بزرگوار اثبات کرد بدنبال خدمت رسانی به این مردم بود.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی عرصه خدمت رسانی را میدان رزم آرایی و میدان ایفای نقش خودش قرار داد و بجای اینکه پشت میز بنشیند و بدنبال راحتی جسم باشد جسم خودش را به سختی و خطر انداخت. برای راحتی و آسایش مردم مثل شمعی در سانحه هوایی ورزقان جسمش سوخت اما به جامعه روشنایی بخشید و به همه ما فهماند که اگر می خواهیم در مسیر خدا باشیم باید از خودمان بگذریم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار