در شهر چلیچه عنوان شد؛

خداوند با شهادت پاداش آیت الله سیدابراهیم رئیسی داد

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و فتح خرمشهر همراه با قرائت زیارت عاشورا و تلاوت سوره مبارکه یس به همت پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری سلام الله علیها در چلیچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۹۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری،با تبریک و تسلیت شهادت شهدای عرصه خدمت اظهار کرد: آیت الله سیدابراهیم رئیسی ساده زیست و صمیمی بود، اما این سادگی و صمیمت انتخاب وی بود و نه از سر سادگی. بخاطر می‌آورم چند بار در جلسات به وی می‌گفتند که به فلان نکته اشاره کنید یا خوب است که فلان جمله را بگویید، اگر این جمله را بفرمایید دفاع از دولت و خودتان است و ما از آن تیتر در می‌آوریم، اما آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی گوش می‌داد و می‌نوشت و بعد لبخند می‌زد و می‌گفت اهل این حرف‌ها نیستم.

وی ادامه داد: انتخاب آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی صداقت بود. مجتهد و فقهیدی که از ابتدای انقلاب اسلامی مسئولیت‌های بسیار مهمی داشته، اما هیچ نقطه تاریکی در زندگی‌اش نداشت و دشمنانش هم نتوانستند چیزی بیابند. خداوند با شهادت پاداش آیت الله سیدابراهیم رئیسی داد

فرمانده پایگاه مقاومت تاکید کرد: در طینت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و تربیت وی هیچ نمایشی وجود نداشت. ما کارمند او بودیم و از او آبرو گرفتیم و خدا از وی دفاع کرد و بهترین دفاع شهادت است. به گفته شهید آوینی پندار ما این است که ما مانده‌ایم و شهدا رفته‌اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار