مسئولان منش آیت‌الله رئیسی را برای خود الگو قرار دهند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران گفت: مسئولان و مدیران کشورمان منش آیت‌الله رئیسی را در همه حوزه‌ها برای خود الگو قرار دهند.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۹۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدقنبری بارونی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران شب گذشته در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور خادم‌امام‌رضا(ع) رئیس جمهور که در حسینیه بازارباش این شهرستان برگزار شد، گفت: در این برهه حساس لازم است مسئولان بیش از پیش آیت‌الله رئیسی را بشناسند و به معنای واقعی کلمه و در عمل راه ایشان را ادامه دهند.

وی آیت‌الله رئیسی را اسوه خدمت، تعهد و مسئولیت‌پذیری همچنین ولایتمداری عنوان کرد و گفت: رئیس دولت سیزدهم آراء و نظرات رهبر معظم انقلاب را در همه تصمیم‌گیرها مورد توجه قرار داده و برای اجرای سیاست‌های ابلاغی از منظر ایشان به معنای واقعی کلمه ساعی بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در مراسمات یادبود شهید خدمت، ادامه داد: تشییع پیکر شهدای خدمت با حضور چند میلیونی مردم در تهران برگزار شد که این موضوع برای دشمنان نظام اسلامی پیام‌‌های مختلفی در بردارد.

وی با بیان اینکه آحاد مردم با حضور باشکوه در مراسم‌های تشییع این پیام را به دشمنان مخابره کرده‌اند که بین ملت و دولت هیچ‌گونه فاصله‌ای وجود ندارد، گفت: هنوز هم برپایی مراسمات یادبود در جای جای میهن اسلامی ادامه دارد که این موضوع نشان‌دهنده نهادینه بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار