شهید رئیسی دانش‌‌آموخته مکتب امام بود

فرماندار سلماس گفت: آیت‌الله رئیسی شهید جمهور به معنای واقعی کلمه دانش‌آموخته مکتب حضرت امام خمینی(ره) بودند و توانستند راه ایشان را ادامه دهند.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۰۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، ذبیح‌الله کاظمی، فرماندار سلماس شب گذشته در مراسم گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت که با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد، گفت: شهید رئیسی شهید خدمت و خادم امام رضا(ع) آیت‌الله رئیسی ثابت کرد دانش‌آموخته مکتب حضرت امام است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت تلاش کردند یاد و نام حضرت امام خمینی، شهید رجایی، شهید بهشتی و شهید مطهری را زنده نگه دارند، گفت: این شهید خدمت همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در همه زمینه‌ها مورد توجه قرار داده و به سیا‌ست‌های ابلاغی از سوی ایشان توجه ویژه‌ای داشت.

فرماندار سلماس با بیان اینکه شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و شهدای همراه ایشان آنها را سعادتمند کرد ولی ملت ایران را در حزن و اندوه فرو برد، گفت: این ضایعه دردناک را زمانی می‌توانیم التیام ببخشیم که ایشان را خوب بشناسیم و راه‌شان را ادامه دهیم.

کاظمی با بیان اینکه رییس جمهور در به ثمر نشستن وحدت، همدلی و هم‌افزایی نقش بسزایی دارد، گفت: ایشان در طول خدمت، خود را رئیس جمهور همه ملت می‌دانست و به معنای واقعی کلمه فراجناحی و فراحزبی عمل کرده و تا جایی که می‌توانست مسیر را برای رفع مشکلات مردم هموار می‌کرد که سفرهای استانی و شهرستانی نیز با این هدف ترتیب می‌یافت.

فرماندار سلماس با بیان اینکه بدون تردید در تاریخ انقلاب اسلامی، نام و یاد رئیسی ماندگار شده است، ادامه داد: نباید به همین اکتفا کنیم بلکه لازم است راه ایشان را هم به معنای واقعی ادامه داده و همه برنامه‌ها و اهدافی که داشته‌اند جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار