شهید آیت الله رئیسی مجاهد فی سبیل الله بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام گفت: اقدامات شبانه روزی شهید آیت الله رئیسی، الگوی مناسبی از حرکت های جهادی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۷۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام با ابراز تأسف از شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و همراهان گفت: برای اولین در کشور، فردی در قامت رئیس جمهور، تلاش های خود را به صورت شبانه روزی و بی وقفه در راستای تحقق آرمان های مقدس نظام بکار برد تا خللی در روند اجرایی کشور ایجاد نشود.
سرهنگ پاسدار محمد ذاکر ادامه داد: از زمان ریاست جمهوری آیت الله رئیسی، فصل تازه ای از روند مدیریت در کشور ایجاد شد که پس از شهید جمهور ان شاء الله ادامه پیدا خواهد کرد.
وی افزود: سطح توقع مردم از فردی در کسوت ریاست جمهوری بسیار بالا رفته و بعد از آیت الله رییسی، هر فردی منتخب ملت شود باید ادامه دهنده راه و روش و منش ایشان باشد .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام خاطر نشان کرد: ان شاء الله در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هم مردم با بصیرت و شجاع، فردی که در راه ولایت و یاریگر مظلومان و مستضعفان باشد انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار