ملت ایران در انتخابات پیش‌رو هوشمندانه عمل کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو باید هوشمندانه عمل کرده و فردی پایبند به خون شهدا را انتخاب کنند.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۹۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 5 خرداد در مراسم یابود شهید خدمت خادم امام رضا(ع) و سایر شهدای خدمت که در مصلی امام خمینی(ره) سلماس برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی باید در انتخابات پیش‌رو به گونه‌ای هوشمندانه عمل کنند که فردی معتقد به راه شهید رئیسی سکان هدایت قوه مجریه را به دست بگیرد.

وی سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور را ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر عنوان کرد که تا ابد مظلومیت شهدای خدمت را زبانزد خواهد کرد، سپس گفت: سپری کردن این لحظات گرچه توام با غم و اندوه است ولی باید تلاش کنیم شهید خدمت آیت‌الله رئیسی را بیشتر در جامعه معرفی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم باید در انتخابات رئیس جمهور فردی اصلح و توانمند همچون آیت‌الله رئیسی را برگزینند تا همه برنامه‌ها و اهداف ایشان را به سرمنزل برساند.

حجت‌الاسلام فیاضی ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم بابت حضور در مراسم‌های یادبود شهدای خدمت، اظهار کرد: مردم جای جای میهن اسلامی به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همچنین همراهان شهیدشان مراسم سوگواری و عزاداری برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد افزود: شهدا با خون خود، حفظ نظام و انقلاب را تضمین می‌کنند پس ما نیز باید تلاش کنیم به هر نحوی که می‌توانیم راه آنها را زنده نگه داریم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت گفت: حضور گسترده ملت ایران در تشییع شهدا نشان داد وفاق و همدلی بین دولت و ملت همچنان موج می‌زند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار