خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نقی‌لو:

آیت الله رئیسی نمونه بارز یک فرد جهادی و مخلص بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رزن گفت: شهید جمهور، آیت الله رئیسی به عنوان شخصیتی برجسته از همان اوایل انقلاب در پست‌های مهم و کلیدی به عنوان یک فرد خدمتگزار برای نظام و نمونه بارز فرد جهادی و مخلص بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۵۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
آیت الله رئیسی نمونه بارز یک فرد جهادی و مخلص بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رحیم نقی‌لو در مجلس یادبود شهید جمهور در جمع پاسداران سپاه ناحیه رزن ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان اظهار کرد: شهید جمهور، آیت الله رئیسی به عنوان شخصیتی برجسته در جمهوری اسلامی ایران از همان اوایل انقلاب در پست‌های مهم و کلیدی به عنوان یک فرد خدمتگزار برای نظام و نمونه بارز فرد جهادی و مخلص بود.

وی گفت: به طور قطع شهادت رئیس جمهور سبب اتحاد و انسجام ملی در بین آحاد مختلف ملت ایران، بیش از پیش شد و ما باید به عنوان ملت متحد ایران شهادت این مرد الهی را پاس بداریم و بهترین پاسخ به نتیجه زحمات ایشان حفظ اتحاد ملی و تلاش در راستای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن افزود: ویژگی ‌ا و خصوصیات اخلاقی و رفتاری ایشان در راستای تلاش و کوشش برای رسیدگی و خدمتگزاری به آحاد مختلف مردم ایران از جمله مواردی است که سبب تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات آینده و تعیین رییس جمهور بعدی است.

وی با اشاره به آیه شریفه «ان الله اصطفی آدم و نوحا و آل ابراهیم و ...» گفت: طبق این آیه شریف ذکر شده این خداوند متعال است که بر اساس برخی صفات و ویژگی‌ها شهدا را انتخاب کرده و شرط لازم برای شهید شدن همین ویژگی‌ها و صفات است که آیت الله رئیسی نمونه بارز و آشکار این صفات و ویژگی‌ها بود که از جمله آنها برقراری ارتباط قلبی با خداوند متعال است که طبق روایت زمانی که رابطه قلبی فرد با خدای خویش استوار و محکم شد خداوند رابطه او با مردم را قلبی و استوار می‌کند و شهید رئیسی مصداق این کلام نورانی بود.

نقی‌لو با اشاره به برخی از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی ایجاد اتحاد و انسجام سیاسی در بین سیاسیون نظام بود و همواره سعی ایشان بر این بود که فضای سیاسی حاکم بر جامعه را ملتهب نکند و در مقابل افتراها و حرف‌های دروغی که علیه ایشان گفته می‌شد همواره سکوت می‌کرد و فضای سیاسی کشور را دچار تنش نمی‌کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار