خبرهای داغ:
مخفی:

رئیس جمهور شهید در مقام عمل سرباز ولایت و دلسوز مردم بود

همدان-فرماندار همدان با بیان اینکه رئیس جمهور شهید در مقام عمل سرباز ولایت و دلسوز مردم بود، گفت: شهید رئیسی چون خود را سرباز ولایت می‌دانست قسم یاد کرده بود که از حاشیه‌ها دوری کند.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۳۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسلم مخفی در جمع مردم شورین و بسیجیان پایگاه شهید غفاری از توابع حوزه شهید عبادی‌نیا همدان اظهار کرد: ما امروز عزادار رئیس جمهوری هستیم که با تمسک به فرمایش مولا علی(ع) توده مردم را موجب قوت و حفظ نظام اسلامی می‌دانست بنابراین عمده وقت خود را میان آنان می‌گذراند و درد و رنج آنان برای او مهم بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید در مقام عمل سرباز ولایت و دلسوز مردم بود، افزود: شهید رئیسی چون خود را سرباز ولایت می‌دانست قسم یاد کرده بود که از حاشیه‌ها دوری کند و هرگز کلامی از دهان او خارج نشد که موجب اختلاف در جامعه شود.

فرماندار همدان گفت: او هرگز کسی را بی‌سواد و کاسب خطاب نکرد؛ او هرگز منتقدان خود را به جهنم حواله نکرد، بلکه با سعه صدر و صبوری همه تهمت‌ها را به جان خرید و فقط به فکر حل مشکل مردم بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی دولت را در شرایط سختی تحویل گرفت که خود متولیان دولت قبل به این مسئله اذعان داشتند، یادآور شد: او از اقدامات نمایشی پرهیز کرد و اصلاح ساختارها و تامین زیرساخت‌ها را اولویت خود قرار داد.

رئیس جمهور شهید در مقام عمل سرباز ولایت و دلسوز مردم بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار