مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهید رئیسی مردم‌مدار و ولایت‌مدار بود

شهید رئیسی مردم‌مدار و ولایت‌مدار بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی ولایت‌مدار، ولی مدار و ولایت افزا بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۷۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

 به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور، در مراسم بزرگداشت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد، بیان کرد: چه می‌شود که یک انسان به چنین جایگاه و هویت جهانی می‌رسد که جهان در مقابل عظمتش کرنش نشان می‌دهد و به جایی رسید که سازمان ملل برای شهادتش قیام و سکوت می‌کند و در حال برنامه‌ریزی برای بزرگداشت و ترحیم هستند و همهٔ افراد با همه سلیقه‌ها و تفکر مختلف غمگین هستند و همهٔ کشورهای غیرمسلمان خود را مکلف می‌دانستند تا ادای احترام کنند.

 مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: سابقه نداشته است کشوری برای رئیس‌جمهور کشور دیگری دستور عزای عمومی اعلام کند و کسانی که تابه‌حال در کشور در طول ۴۵ساله انقلاب اسلامی قدم نگذاشته بودند برای ادای احترام به این شخصیت آمدند این شخصیت که بود؛ چه بود؛ چه ویژگی‌هایی داشت که جهان برای احترامش تعظیم کرد .

 وی ادامه داد: پاسخ این سؤال در سخنان امیرالمؤمنین (ع) است که می‌فرمایند، هرکس رابطه خود باخدا را درست کند خدا رابطه آن را با جهان و انسان و بشریت درست می‌کند شهید رئیسی رابطه خود را باخدا حل کرد.
 
 اکبرپور اذعان کرد: توکل به خدا و توسل به ولی‌الله و خدمت به خلق‌الله رمز موفقیت این شخصیت بود بعد دیگر شخصیتی شهید جمهور و همراهان ایشان ولایت‌مدار و ولی مداری بود که می‌گفت من سرباز ولایت هستم و خود را ولایت‌مدار و سرباز ولایت می‌دیدند و نور ولایت معجزه کرد ایشان هم ولایت‌مدار و هم ولی مدار بودند
 
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان بیان کرد: بعد دیگر شخصیت ایشان ولایت افزایی بود به نحوی کار می‌کرد که همه شیفتهٔ او می‌شدند به‌طوری‌که در جریان سیل اخیر که رئیس‌جمهور به جنوب سیستان و بلوچستان آمدند، یکی از جوان به ایشان گفت من به شما معتقد نبودم؛ اما الان که در سیل همراه من قدم می‌زنید ارادتمند شما شده‌ام، این ولایت افزایی در وجود ایشان نهادینه شده بود.
 
 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمانی که قصد جان ایشان را کردند و در تخت بیمارستان بستری بودند افزود: من رفتم؛ ولی و ولایت باقی بماند و نگران نباشید، درست است ما عزادار و غمگین هستیم؛ ولی نگران آینده نیستیم چرا که این کشور ولی‌فقیه دارد قلهٔ این مملکت ولایت است، شهید رجایی، باهنر، بهشتی و شهید رئیسی و حاج‌قاسم روئیده‌های دامنه این قله هستند .
 اکبرپور گفت: امام (ره) در پایان وصیت‌نامه خود فرمودند، با رفتن این خدمتگزار سد آهنین این ملت خللی ایجاد نخواهد شد و خدمتگزاران دیگر پادررکاب ولایت به‌عنوان سرباز ولی در میدان هستند و با رفتن خدمتگزاری چرخ و حرکت این نظام نخواهد ایستاد.
 
 وی ادامه داد: با شهادت حاج‌قاسم بعضی تصور می‌کردند جبهه مقاومت دیگر رشد و بالندگی ندارد حال دوست و دشمن معترف هستند که جبهه مقاومت زنده‌تر از گذشته پیش می‌رود و یکی از دلایل آن وجود ارزشمند وزیر خارجه امیر عبداللهیان علی‌رغم اینکه دیپلمات بود انقلابی و ولایت‌مدار بود، دیپلمات ما اگر انقلابی انتخاب شود و سرباز ولایت و ولایت‌مدار باشند قطعاً معجزه وعده صادق رخ می‌دهد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: وعده صادق یعنی حاج‌قاسم رفت؛ ولی سربازان ولایت پا به ولایت هستند همان‌طور که در بهبوهه خبر سقوط بودیم؛ ولی‌فقیه در سخنرانی می‌فرمایند آرامش خود را حفظ کنید در ادامهٔ مسیر کشور خللی پیش نخواهد آمد این نقش ولایت است با رفتن شهید رجایی رئیس‌جمهوری به‌مثل شهید رئیسی روئید با رفتن شهید رئیسی باید رئیسی جمهوری بروید که با استحکام پا در این عرصه قدم بگذارند مردم هوشیار و بیدارتر از گذشته هستند مردم خادم شریف را شناختند و مردم در شهادت رئیس‌جمهور حماسه آفریدند و مردم خائن و خادم را تشخیص می‌دهند و کسانی که پا به عرصه بگذارند باید مانند رئیسی عمل کند.
 
 
 اکبرپور خاطرنشان کرد: ما انتخابات ۸ تیرماه را در پیش داریم وظیفه ما سنگین‌تر از گذشته است ما رئیس‌جمهوری در تراز رئیسی نداشته‌ایم امروز باید دست به انتخاب بزنیم و انتخاب شما ملت باید رئیس‌جمهوری در تراز آیت‌الله رئیسی باشد که خستگی‌ناپذیر و ولایت‌مدار بود.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان تشریح کرد: باید روی انتخاب مراقب باشیم امت بیدار و بصیر باید بیش از گذشته بصیر باشیم و بشناسیم و بدانیم که با رأی شما شخصیتی بر این مسند بنشیند که ویژگی‌های این شهید را به‌خوبی در خود پیاده کند و این مسیر توفنده را که جهان برایش آغوش گشوده است با سرعت و دقت ادامه دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار