خبرهای داغ:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در شهرستان کارون

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و هیئت همراه با حضور حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) و جمعی از مسولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۶۴
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین رستگار در این مراسم ضمن عرض تسلیت برای فقدان رییس جمهور محبوب و مردمی کشورمان، گفت: ویژگی های شهید رییسی همانند شهید رجایی از جمله اخلاص و ایمان به خدا، ولایت مداری، مردم داری و استکبار ستیزی بود. 

وی با بیان اینکه خدمات و کارهای آیت الله رئیسی و همکاران ایشان بیشمار و زیاد است افزود: کشورهای که پول کشور ما را به بهانه تحریم بلوکه کردن، در زمان آیت الله رییسی، میلیاردها تومن پول به داخل کشور بازگشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه عنوان کرد: کشور ما عضو شانگهای که یکی از بزرگترین مرکز اقتصادی جهان است که 51 درصد اقتصاد جهان را در اختیار دارد و آرزوی همه کشورهای جهان است که عضو آن شوند در زمان ریاست آیت الله رئیسی اتفاق افتاد و ما توانستیم عضو آن شویم. 

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی 8 هزار کارخانه را فعال کرد و نرخ بیکاری از 12 درصد به 7 درصد رسید و صدها قرارداد اقتصادی با کشورهای همسایه منعقد کرد و در مقابل دنیای استکبار ایستادگی کردند و علیرغم این همه تحریم کارهای بزرگی انجام دادند. اینها فقط گوشه ای از خدمات این شهید بزرگوار بود که در زمان تصدی ریاست جمهوری انجام شد. 

سرهنگ احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در حاشیه این مراسم گفت: مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان کارون در غم از دست دادن رئیس جمهور مردمی و سید شهیدان خدمت سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان مراسم عزاداری در نقاط مختلف شهرستان برگزار کردند

وی افزود: رئیس جمهوری که در تمام دوران خدمت مجاهدانه و خستگی ناپذیر و صادقانه کنار مردم بودند و لحظه‌ای از یاد خدا و کمک به مردم غافل نشد و استوار ایستاد تا در راه خدمت به شهادت رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار