خبرهای داغ:

تجلیل از خانواده های معظم شهدای هندیجان

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ، با خانواده های معظم شهدای شهرستان هندیجان دیدار و از آنها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۲۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان ، طی مراسمی از خانواده های معظم شهدا ، شهیدان قاضی جهلولی و حجت الله جعفری باحضور امام جمعه ، فرماندار و فرمانده ناحیه و رئیس بنیاد شهید، رییس اداره ارشاد شهرستان به مناسبت فتح خرمشهر دیدار و تجلیل شدند .

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان دراین دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر قهرمان از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا از جمله والدین ، همسران و فرزندان شهدا تقدیر و تشکر نمود .

وی افزود: شهدا درس های ایثار و شهادت طلبی و ولایتمداری به همه ماها آموختن و تکریم والدین و همسران و فرزندان شهدا موجب افتخار ماها هست و همیشه قدرشناس این همه از خود گذشتگی هستیم .

وی بابیان شهدای هندیجان در عملیات پر افتخار فتح خرمشهر گفت: مردم شریف شهرستان هندیجان همواره در دوران دفاع‌مقدس در صحنه ها حضوری حماسی داشتند که شهدای والامقامی تقدیم انقلاب و اسلام از جمله در عملیات آزادسازی خرمشهر تقدیم نمود.

امام جمعه شهرستان هندیجان درپایان یاد و خاطره شهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه که برای خدمت به مردم و کشور به شهادت رسیدند را گرامی دانست و تاکید بر ادامه راه و اهداف شهدا با پیروی از ولایت فقیه و رهبری نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار