خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

امیدآفرینی از برکات حیات مدیریتی شهید آیت اله رئیسی بود

امیدآفرینی از برکات حیات مدیریتی شهید آیت اله رئیسی بود
امیری نژاد گفت: یکی از مهمترین برکات حیات مدیریتی آیت اله رئیسی، احیای واقعی امید در اقشار مختلف جامعه بود.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۵۸
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

قزوین_ به گزارش بسیج، دکتر مرتضی امیری نژاد در مراسم گرامیداشت سیدالشهدای خدمت که در روستای لیاء از بخش ارداق برگزار شده بود، به خصوصیات اخلاقی آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: اخلاص، پاکدستی و حضور دائمی بین مردم از خصوصیات اخلاقی آیت الله رئیسی بود و در همه کارها منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح می داد.

وی در ادامه افزود: فعال سازی ۸ هزار مجتمع اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل‌ از جمله هپکو اراک، افزایش ۲۲ درصدی صادرات و رکورد صادرات غیرنفتی، رشد ۴ برابری حقوق و دستمزد، شکستن رکورد سفر و دیدارهای مردمی هر ۱۰ روز یکبار، اعطای زمین رایگان برای جوانی جمعیت و چهار فرزندی ها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است.

امیری نژاد، با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی اهل آینده فروشی و خیانت به نسل بعدی نبود عنوان کرد: آیت اله رئیسی، پا در میدان خدمتی گذاشت که در اثر سوء مدیریت ها، مشکلات و مسائل اقتصادی شدیدی در کشور ایجاد شده بود. یکی از مهمترین برکات حیات مدیریتی آیت اله رئیسی، احیای واقعی امید در اقشار مختلف جامعه بود و با نگاهی امید آفرینانه در جامعه، اهل آینده فروشی و خیانت به نسل بعدی نبود و حضورش در بین مردم، حضوری واقعی و دائمی بود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در پایان سخنان خود به نقش دولت سیزدهم در عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: شهید امیرعبداللهیان، سیاستمدار مجاهدی که توانست با پیگیری های خود روح مقاومت را در منطقه زنده کند. عملیات طوفان الاقصی حاصل خون شهید سلیمانی بود و عملیات وعده صادق نیز حاصل دیپلماسی فعال وزیر امور خارجه و دولت سیزدهم بود. دولت آیت الله رئیسی در عملیات وعده صادق با تدبیر و شجاعت و دیپلماسی قوی وقایع توانستند قدرت پوشالی اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را در هم شکنند و در مقابل زیاده خواهی و فشارهای سیاسی و بین‌المللی کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار