اخلاص و اشتیاق خدمت علت محبوبیت رئیس جمهور شهید بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: مهم‌ترین عامل محبوبیت شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی بین مردم اخلاص و ساده‌زیستی وی بود.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۷۹
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در همه زمان‌هایی که مسئولیت داشت با مردم ارتباط بسیار صمیمی برقرار می‌کرد و اشتیاق خدمت به ملت و محرومان از دلایل بارز محبوبیتش بود.

سرهنگ پاسدار حیدری افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون حوادث زیادی را تجربه کرده است، ولی برخلاف میل باطنی دشمنان این مسائل نه‌تنها هیچ ضربه‌ای به‌نظام جمهوری اسلامی وارد نکرده، بلکه امید و انگیزه در مردم و دولتمردان و سرعت در مسیر پیشرفت کشور را افزایش داده است.

 وی خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان با الگو از آنچه که شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت صادقانه به مردم به آنان آموخته است همچنان در راه خدمت به جامعه مصمم هستند.

حیدری با اشاره به تشییع باشکوه مردم ایران از شهدای خدمت بیان داشت: مردم شهید پرور ایران در این مرحله هم خوش درخشیدند وسنگ تمام گذاشتند و باحضور باشکوه دراین مراسمات معادلات دشمن قسم خورده ایران را به هم ریختند.

حیدری گفت: یکی از خصوصیات برجسته‌ی شهید آیت‌الله رئیسی این بود که خود را سرباز ولایت می‌دانست واین مهم در عمل نمایان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار