شهدای خدمت در تداوم راه شهیدان اسلام، دفاع مقدس و ولایت مداری دغدغه گره گشایی از مشکلات مردم را داشتند

امام جمعه بردسکن گفت: شهدای خدمت در تداوم راه شهیدان اسلام، دفاع مقدس و ولایت مداری دغدغه گره گشایی از مشکلات مردم را داشتند و در واقع شهادت، پاداش خدمات صادقانه و خالصانه آنان بود.
کد خبر: ۹۶۰۲۲۹۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، حجت الااسلام امینی در مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت که با حضور فرماندار، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و انتظامی، مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در ناحیه مقاومت بسیج بردسکن برگزار شد اظهار کرد: آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری مکتبی، انقلابی، سرباز مخلص و مجاهد بود و برای رفع مشکلات مردم به ویژه در نواحی محروم و صعب العبور خستگی ناپذیر بود.

وی افزود: شهدای خدمت در تداوم راه شهیدان اسلام، دفاع مقدس و ولایت مداری و ولایت پذیری در گره گشایی از مشکلات مردم دغدغه داشتند و در واقع شهادت، پاداش خدمات صادقانه و خالصانه آنان بود.

امام جمعه بردسکن بیان کرد: شهید رییسی، مصداق بارز و برجسته خدمت و مردم‌داری بوده و با روحیه ساده زیستی و مردمی راهی را رفت که در آن رضایت مندی خدای متعال و مردم در نظر گرفته شد و مردم نیز خدمات ایشان را با شرکت باشکوه در مراسم تشییع پیکر وی و شهدای راه خدمت ارج نهادند.

خبرنگار/مجید نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار