سردار مجیدی خبر داد

اعزام ۶ هزار نفر از استان همدان به مرقد مطهر امام خمینی(ره)/ امام خمینی(ره) اسلام را احیاء کرد

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: امسال نیز برای گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی شده که ۶ هزار نفر را به مرقد مطهر امام(ره) اعزام کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۲۳۴۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در سومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌ها در سالن شهدای استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت شهید رئیسی و هیئت همراه اظهار کرد: یکبار دیگر حرکت فرهنگی را که در راستای قیام حضرت امام (ره) است، انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته براساس برنامه ابلاغی حدود ۶ هزار نفر را با کمک دستگاه‌های اجرایی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام کردیم، گفت: امسال هم افتتاح راهیان نور را داشتیم که استان همدان دوم شد و حدود ۳ هزار نفر را اعزام کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان عنوان کرد: امسال نیز برای گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی شده که ۶ هزار نفر را به مرقد مطهر امام(ره) اعزام کنیم که سهم شهرستان‌ها مشخص شده است.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش گفت: یکی از اقداماتی که شهید رئیسی انجام داد این بود که قلمرو ریاست جمهوری را افزایش داد؛ در این دولت کارهای فرهنگی و اقدامات در حوزه ایثار و شهادت افزایش یافت.

سردار مجیدی با بیان اینکه در این سه سال ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی، احیای تفکر حضرت امام(ره) رخ داد ابراز کرد: یکی از صفات امام خمینی(ره) این است که اسلام را با یک نگاه دیگر زنده و احیاء کرد و وظیفه ما است که این تفکر را به نسل آینده انتقال دهیم.

*برگزاری نشست‌های بصیرتی با هدف تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در ادامه با اشاره به شعار امسال ایام سالگرد ارتحال امام(ره) با عنوان «امام وعده‌های صادق»اظهار کرد: هر ساله همزمان با فرا رسیدن این مناسبت در دو سطح استانی و ملی که در سطح استانی حدود ۶ هزار سهمیه داریم که در حال انجام است.

کامران کریمی با اشاره به فضاسازی محیطی به مناسبت این ایام ابراز کرد: برگزاری نشست‌ها و تجمعات با هدف تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است که در پایگاه‌های مقاومت بسیج با عنوان نشست بصیرتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سهمیه ۶ هزار نفری برای اعزام به مرقد مطهر امام(ره) به استان ابلاغ شده است، گفت: در این راستا بحث تهیه و تامین وسیله ایاب و ذهاب به تعداد ۶ هزار صندلی، تامین دو دستگاه کامیون یخچال‌دار برای نگهداری مواد غذایی و یخ، تهیه و تامین غذا برای شهرستان‌هایی که مسافت بیشتری دارند، تهیه و تامین آب بسته بندی شده، تهیه و تامین بسته فرهنگی به تعداد ۶ هزار بسته، تهیه بنر در مسیرها، اعزام پلیس راهور در جاده‌ها، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی بین راه و راه‌اندازی ایستگاه پزشکی و... برنامه‌ریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همچنین حدود  ۳۰ دوچرخه سوار برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار