خبرهای داغ:

افتتاح واحد اجرائیات پلیس راهور در بهار

همدان-با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته توسط  دادگستری شهرستان بهار واحد اجرائیات پلیس راهور موضوع کمیسیون ماده پنج رسیدگی به تخلفات و جرائم رانندگی در بهار راه‌اندازی و افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۹۰۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
افتتاح واحد اجرائیات پلیس راهور در بهار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته توسط  دادگستری شهرستان بهار واحد اجرائیات پلیس راهور موضوع کمیسیون ماده پنج رسیدگی به تخلفات و جرائم رانندگی در بهار راه‌اندازی و افتتاح شد.

رئیس دادگستری شهرستان بهار در این مراسم اظهار کرد: نظر به لزوم مراجعات مردمی به ثبت اعتراضات به میزان تخلفات و جرائم رانندگی و باهدف جلوگیری از تردد بی‌مورد شهروندان به مرکز استان با انجام مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته و با همت مسئولین فراجا کمیسیون ماده پنج تخلفات و جرائم رانندگی در شهر بهار افتتاح شد.

امیرمهدی عزیزی افزود: امروز با افتتاح دفتر کمیسیون و واحد اجرائیات دیگر بخش عمده مراجعات مردمی مربوط به در واحد اجرائیات پلیس راهور شهرستان بهار متمرکز و پاسخگویی لازم ارائه خواهد شد.

وی گفت: امید است این قبیل اقدامات موجب احیای حقوق عامه و ارتقاء خدمات عمومی را فراهم آورده و پلیس نیز که همواره ثابت کرده حافظ امنیت و نظم عمومی است توفیقات بیشتری در ارائه این قبیل خدمات داشته باشد.

افتتاح واحد اجرائیات پلیس راهور در بهار

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار