استاندار مرکزی مطرح کرد

تحقق ۱۷۸ درصدی تعهد اشتغال استان مرکزی در سال گذشته

استاندار مرکزی گفت: تعهد اشتغال سال گذشته استان مرکزی حدود ۱۰ هزار شغل بود که در پایان سال با افزایش ۱۷۸ درصدی همراه شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۱۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی صبح امروز در کارگروه تخصصی استغال استان، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم را ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: این مهم از سیاست‌های شهید جمهور بود که در طی این سه سال موفقی‌های قبل توجهی نیز در این بخش کسب شد.

وی با اشاره به جایگاه استان در حوزه اشتغال افزود: استان مرکزی در حوزه اشتغال، رتبه دوم کشوری را دارد و طبق آخرین ارزیابی پایش محیط کسب و کار در زمستان سال گذشته این استان رتبه نخست را در این حوزه کسب کرده است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: زمانی در برخی شهرستان‌های استان مرکزی بیکاری اشتغال معضل جدی بود اما امروز نگرانی برای کمبود نیروی کار در آنها وجود دارد.

استاندار مرکزی درخصوص اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها گفت: فارغ التحصیلان باید مهارت لازم را طبق مدرک خود فراگیرند تا در جای مناسب بکارگیری شوند. چرا که مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری در استان طی سال گذشته به ۱۶ هزار نفر خاطرنشان کرد: تعهد اشتغال سال گذشته استان مرکزی حدود ۱۰ هزار شغل بود که در پایان سال با افزایش ۱۷۸ درصدی همراه شد.

انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار