خبرهای داغ:
سرلشکر سلامی در دیدار با خانواده شهید موسوی:

شهید «موسوی» از شخصیت‌های ممتاز سپاه بود

فرمانده کل سپاه سردار شهید موسوی را از شخصیت‌های ممتاز، درخشان و برجسته سپاه دانست و گفت: هیچ چیزی جز شهادت پاسخگوی تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه شهید موسوی نبود.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۱۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵

خبرگزاری بسیج _ سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه هیئتی با حضور در منزل پدر سردار سرتیپ پاسدار شهید «سید مهدی موسوی» از همراهان رئیس جمهور شهید و فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری با اعضای خانواده و نزدیکان وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار با تجلیل از شخصیت و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه و فداکارانه سردار شهید موسوی اظهار داشت: حداقل ۱۵ سال ایشان را از نزدیک می‌شناختم و با وی ارتباطات بسیار نزدیکی داشتم. شهید موسوی در واقع یکی از شخصیت‌های ممتاز، درخشان و برجسته سپاه بود.

فرمانده کل سپاه شهید موسوی را در وفای به عهد و مسئولیتی که عهده‌دار بود، بسیار جدی دانست و افزود: در عین حال او با همکاران خود بسیار متواضع، صمیمی و مهربان بود و شخصیت ایشان ترکیبی از احساس مسئولیت فوق بالا، پذیرش مأموریت‌های سنگین، حس وفاداری، روح فداکاری و نگاه جهادی به مسئولیت و نترسیدن از کار‌های سخت بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور عزیز شهید، یک شخصیت بسیار مردمی و در میان مردم بود و این روحیه مأموریت حفاظت ایشان را سخت می‌کرد، گفت: این واقعیت وضعیتی را ایجاد می‌کرد که جسم، جان و روح گروه حفاظت را درگیر می‌کرد؛ اما شهید موسوی مأموریت حفاظت از رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را به گونه‌ای شایسته انجام می‌داد و مردم به راحتی و سهولت با رئیس جمهور خود ارتباط برقرار می‌کردند.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: هیچ چیزی جز شهادت پاسخگوی تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه شهید موسوی نبود.

وی در تجلیل از خانواده سردار شهید موسوی با تأکید بر اینکه این خانواده وقف انقلاب و نظام شده‌اند، افزود: شما عزیزان پدر، مادر، برادران، همسر بزرگوار و دختران معصوم شهید موسوی دسته‌گلی هستید که از ایشان به یادگار مانده‌اید و چون همراه با شهید بوده‌اید، سختی‌های کار و مأموریت او هم به شما منتقل می‌شد.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: این شهادت بزرگ مصیبت سنگینی برای خانواده است که به فضل الهی با صبر و شکیبایی بار سنگین ثبات قدم در راه خطیر و مقدس شهید گرانقدر را حمل خواهید کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار