در استان لرستان صورت گرفت:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهت سلامت جامعه کارو تولید

مسئول بسیج کارگری لرستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه جهت نهادینه کردن ورزش و ارتقاء سلامت در بین آحاد جامعه کار و تولید منعقد شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۸۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

به گزارش سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان لرستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه جهت نهادینه کردن ورزش و ارتقاء سلامت در بین آحاد جامعه کار و تولید منعقد شد.

حجت‌الله نریمانی : تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، هیات ورزش کارگری استان لرستان و معاونت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت نهادینه کردن ورزش و ارتقاء سلامت در بین آحاد جامعه کار و تولید منعقد شد.

وی مدت اعتبار تفاهم‌نامه مذکور را دو سال برشمرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه و ارتقاء سطح سلامت، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین آحاد جامعه کار و تولید و به استناد اهداف تعیین شده در ماده ۳ اساسنامه مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران کشور و همچنین اساسنامه فدراسیون ورزش کارگری منعقد شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان لرستان عنوان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه جهت اجرای برنامه‌های ورزشی، جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی جامعه کار و تولید، استفاده بهینه از امکانات و مجموعه‌های ورزشی، تفریحی کارگران لرستان و توسعه همکاری متقابل با سایر دستگاه‌ها و موسسات اقلامات لازم به عمل می‌آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار