خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بیرجند:

شهید آیت الله رئیسی، تربیت شده مکتب امام راحل بود

فرماندار بیرجند گفت: رئیس جمهور شهید، تربیت شده مکتب امام راحل بود.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۳۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فاضلی فرد فرماندار شهرستان بیرجند در نشست ستاد برنامه ریزی گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد با اشاره به اینکه امسال مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد به صورت ویژه تر برگزار می شود، گفت: بسیاری از جوانان و نوجوانانی که در زمان امام خمینی (ره) نبودند، به خوبی فرزندان تربیت شده مکتب امام راحل همچون آیت الله رئیسی را در خاطر دارند و دستاورد‌ها و خدمات جهادی و انقلابی آنها را لمس کرده اند.

وی افزود: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی و گفتمان امام راحل، روحیه ی ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان است.

فرماندار بیرجند گفت: قرار است علاوه بر اعزام دو هزار زائر از استان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ۳۰ برنامه محوری نیز به همین مناسبت و قیام ۱۵ خرداد در خراسان جنوبی برگزار شود.

فاضلی فرد با اشاره به اینکه در این ایام در مرکز استان سه مراسم محوری برگزار می‌شود افزود: این مراسم روز یکشنبه سیزدهم خرداد ساعت ۲۰ در حسینیه جماران، ۱۴ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ در مدرسه سفیران هدایت و سه شنبه ۱۵ خرداد در مسجد الرسول بازار بیرجند برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار