خبرهای داغ:
یادداشت | محمدرضا رساپور:

شهید جمهور از دریچه‌ای دیگر....

محمدرضا رساپور طی یادداشتی به زاویه دیگری از شیوه مدیریتی شهید رئیسی پرداخت
کد خبر: ۹۶۰۲۷۵۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا رساپور طی یادداشتی به زاویه دیگری از شیوه مدیریتی شهید رئیسی پرداخت که متن آن به شرح زیر است:

 

در اواخر اردیبهشت‌ماه خبری بر تلکس خبرگزاری های جهان مخابره گشت که نه تنها ملت ایران بلکه تمام جهان را در بهت و حیرت فروبرد.

خبر دل خراش از دست دادن مردی بی ادعا، محجوب و خستگی ناپذیر و همراهان وفادارش.

ملت قدرشناس کشورمان با برگزاری سوگواری به طرز اعجاب آوری در مراسم تشییع پیکر مطهرشان در شهرهای مختلف حاضر شدند.

در کجای دنیا چنین تحولات عجیب اجتماعی سراغ دارید؟؟؟

کدام کشور را می شناسید که وقتی رئیس جمهور یا یک مقام ارشد نظامی‌شان از دنیا می رود این طور مردم به نشانه قدرشناسی در مراسم تشییع پیکرشان حضور یابند؟؟؟

به این نکته مهم هم باید توجه کنید که این جمعیت عظیم از شرایط اقتصادی کشور ناراضی اند و چه بسا انتقاداتی هم به دولت آقای رئیسی داشته‌اند.

بررسی برخی رسانه های آن جریان خاص در داخل کشور که در۳سالی که گذشت از هیچ جفا و نامردی علیه دولت شهید رئیسی دریغ نکردند، نشان می دهد آنها خیز بزرگی برداشته اند، خیز برای تصاحب قدرت، تصاحب قدرت نه برای خدمت بلکه برای دنده عقب رفتن همه آن مسیری که دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم با تلاش شبانه روزی و بی‌خوابی و به قیمت جان رفته‌اند.

بزرگترین دستاورد این شهید والامقام، متقاعد کردن عموم مردم مبنی بر اینکه دشمن واقعی مشکلات کشور، فاصله گرفتن از مردم، قدرت طلبی، ثروت اندوزی، تأمین منافع شخصی، حزبی و گروهی است.

شهید جمهور در این ۳سال ریاست جمهوری تلاش گسترده‌ای برای تغییر قوانین دست‌وپاگیر، تحول در ساختارهایی که شکل قانونی گرفته و از عدالت و برابری اجتماعی فاصله دارد، انجام دادند.

دکتر رئیسی زمانی وارد قوه مجریه شد که بیش از ۲۸سال یک جریان خاص صرفا با شعارهای پوپولیستی و عامه پسند، تمام زیرساخت های ذهنی و عملکردی کشور را به سمت طبقه بندی شده سوق داده است و کشور را که از تحریم های ظالمانه رنج می برد به سمت سوءاستفاده های اقتصادی، حقوقی، اجتماعی و سیاسی هدایت نموده است.

تکنوکرات هایی که در پوشش پیاده‌سازی ‌الگوی اقتصاد «کینزی» و «اسمیتی»، اقدام به تخریب بنیادی اقتصاد ضعیف کشور نمودند.

این مرد خستگی‌ناپذیر در بدو ورودش به دولت از اولین مانع که عبور از ادبیات غلط اصلاح طلبی و اصول گرایی کاغذی است را آغاز نمود.

رئیسی عزیز دکترین انقلابی اصلاحگر را با تأسی از جد بزرگوارش امام حسین(علیه‌السلام) بنیان نهاد.

مشکلات اقتصادی کشور، خونریزی یا سردرد سطحی نیست که با یک مسکن یا آنتی‌بیوتیک رفع گردد.

مشکلات کشور به دلیل تدابیر غلط و منفعت طلبانه دولت های گذشته به سرطانی بدخیم مبتلا گشته که نیاز به جراحی اصولی دارد.

برای خشکاندن و جلوگیری از پیشرفت آن باید قوانین و ریل‌گذاری گذشته تغییر و ویژه‌خواری (الیگارشی)، فساد در تمام ابعاد آن که نتیجه اش ایجاد طبقه‌ای شدن جامعه است برچیده شود.

استقلال سیاسی که مهمترین رکن از ارکان استقلال یک کشور است که با پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک موهبت الهی تثبیت گردید.

اکنون نیاز به استقلال اقتصادی است که محرک اصلی آن با وجود این سید شهید و خادم واقعی امام رضا(علیه‌السلام) شروع شد.

هر دولتی آمد از بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر انقلاب برای آینده کشور ترسیم کردند، فقط به بعد سیاسی آن پرداخت.

اما با آمدن شهید خدمت، ابعاد اقتصادی آن که اصلی ترین قسمت بیانه گام دوم بود به مرحله اجرا در آمد.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، جمعیت کشورمان ۱درصد از جمعیت جهان است و از حیث منابع طبیعی۷درصد از منابع جهان در کشورمان موجود است 

دکترین شهید رئیسی ایجاد تعادل بین منابع و جمعیت کشور است که این حرکت خط قرمز برای صاحبان قدرت و ثروت است.

ایشان بهترین عملکرد را در تنش‌زدایی در منطقه، ترمیم و توسعه روابط پایدار با همسایگان، رشد شرکت‌های دانش بنیان، ارتقای سطح علمی کشور در رنکینگ جهانی، کاهش بیکاری، واکسینه کردن مردم در قبال کرونا بازدارندگی متعارف و متقارن دفاعی کشور، تحول در نظام آموزشی و بهداشت و درمان و رشد ۲درصدی اقتصاد کشور به اذعان صندوق بین المللی پول را داشته است.

او در عمل ثابت کرد از مردم است و بخاطر مردم جانش را فدا می‌کند و برخلاف برخی که پشت تریبون هستند و مدام با رسانه ها سر می‌کنند. 

تفاوت رئیسی با دیگران این است که خود را خادم و رعیت مردم میدانست نه ارباب و ولی‌نعمت مردم، این ملت تفاوت دروغ و ریاکاری را با صداقت به خوبی درک می کنند.

ای خادم الرضا(علیه‌السلام) خسته نباشید، شهادت مبارکتان باد. 

همیشه نامت در قلب این ملت قدرشناس جاودان می‌ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار